Accepterad kden | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kden

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Abiaat/

Ditt Hex-ID: 11000010861854f

Vad är din discord tagg? 1kden

Vem var det som bannade dig? Sten1

Bild på banmeddelande: bild_2025-12-02_003339204.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag droppade det förbjudna ordet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i ett gänghus med folk jag känt sen länge, eftersom att jag inte har ped eller sådant längre så frågade en av personerna i gänghuset "vem e detta" varav jag svarade nåt i stil med "de e jag *förbjudet ord*" eftersom att det är en jargong som vi har utanför unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är väl korrekt i sig, tycker att Sten1 snakear sig lite med dendär bannen, Sten1 var en av medlemmarna som jag stod runt i gänghuset, notera att detta inträffade för 3 dagar sedan och jag blev bannad idag. Stenen har alltså klippat denna händelsen innan han blev staff utan att göra något av det, inte hoppat support eller något sådant. Nu efter att han blev staff valde han att agera på klippet och ta åtgärder? Om han tyckte det var så fel gjort att han kände att han behövde banna mig 3 dagar senare så borde han hoppat support eller rapporterat det tidigare, känns nu om att han enbart gjort detta för att "öka" sina statistik som staff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad 12 gånger tidigare på 3 år, mestadels småbans som powergaming och liknande men den senaste innan denna var grov rdm, efter den bannen lärde jag mig att inte agera impulsivt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Radera det förbjudna ordet ur min mening, onödigt och omoget visst. Men det är jargongen vi har. Detta skall inte upprepas inom unives murar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, tänka på vad jag säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka