Nekad KDD | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KDD

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? GARVAREN/NISSE

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Svensson. Han är en 28-årig man som bor i Los santos, en stad känd för sina livliga gator och brokiga invånare. Erik är en hårt arbetande mekaniker som äger en liten verkstad i centrum av staden. Han är känd för sin skicklighet och sitt engagemang för sitt arbete, vilket har gjort honom till en respekterad medlem av samhället.

Erik växte upp i en liten stad på landsbygden och flyttade till Los Santos för att söka efter bättre möjligheter. Han har alltid haft en passion för bilar och maskiner, vilket ledde honom till att öppna sin egen verkstad. Trots de utmaningar han stött på, har Erik alltid behållit sin positiva inställning och aldrig gett upp sina drömmar.

Erik är också känd för sin vänlighet och generositet. Han är alltid redo att hjälpa andra i nöd och har ofta sett till att hans verkstad är öppen för de som behöver reparationer men inte har råd att betala. Denna handling av godhet har gett honom många vänner och respekt inom samhället.

Trots sitt hårda arbete och framgång, är Erik en ödmjuk person. Han tror på vikten av ärlighet och integritet, och strävar alltid efter att göra det rätta. Han är också mycket lojal mot sina vänner och familj, och skulle gå till stora längder för att skydda dem.

Erik har också ett liv utanför sitt arbete. På sin fritid gillar han att utforska staden, träffa nya människor och lära sig om olika kulturer. Han är också en stor fan av musik och älskar att spela gitarr.

Sammanfattningsvis är Erik Svensson en karaktär som representerar hårt arbete, vänlighet och lojalitet. Hans historia är en av beslutsamhet och hängivenhet, vilket gör honom till en inspirerande karaktär inom FiveM:s rollspelsvärld.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp ha folk på gött humör och mer som Jag kan med bra och välutvecklad rp på en bra nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Hur hittade du Unive? Vänner youtube fivem twitch

Tillbaka