Nekad KC3 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KC3

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? adapttf#3774

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Oskar Leksell är 25 år gammal. han är uppväxt i ett normalt samhälle men hans pappa lämna han när han var 6. Oskar vill inte se våld därför vill han jobba i framtiden på hos polisen. Oskar hatar våld för när han var liten blev han mobbad och slagen så nu vill han göra vad han kan för att hjälpa folk. Oskars intresse är musik. Och just nu tränar han på Polis-Akademin. Oskar Leksell vill bara ha en framtid utan våld

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är ganska bra på RP och jag hämtar mina vänner att RP med oss och jag tycker/tror det skulle hjälpa den här servens RP. är också här för att ha roligt! Jag hjälper också till med att göra så att RPn hålls.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda sidorna vinner som medborgaren och rånare att vilken sak de gör ska vara roligt för båda inte bara för sig själv en exempel är om medborgaren tar upp sina händer och tjuven/rånaren ändå skjuter han efter han har rånat medborgarn

Hur hittade du Unive? Min vän

Nekad, inte riktigt rätt svar på punkten:

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Båda parterna vinner inte alltid.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka