Nekad kc10000 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kc10000

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin andersson

Vad är ditt discord namn? dekc1000

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi kallash 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? mogen stabil snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har en kriminell bakgrund som eftersom att han förlorade sin familj när han var liten dom dog pågrund av hans brors betende han har ett enda mål i liver och det är att leva ett liv som hans familj aldrig hade råd med. han tänker gå den kriminella banan i livet och försöka bli rik men ändå dela med sig av sina saker/pengar till dom i hans närhet han är även väldigt omtänksam och mogen för sin ålder behöver hans vänner eller familj han hjälper till så gott det går han har bruna ögon är från somalien och han har oftast jeans på sig han gillar det mest han har ingen tjej han är bara lojal till laget som dom brukar säga

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är mogen och tänker sunt hade jag verkligen velat göra detta irl eller har jag valid anledningar till att göra detta tänka efter regler och inte efter magkänsla detta menas med att jag är seriös i det jag gör speciellt rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara tänka på sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag körde krim utan krim trodde man kunde köra utan krim eller att man fick g krim (gäng krim) men man fick inte det och jag köpte krim direkt efter

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? random death match vdm suntförnuft vilket är viktigast sen har vi ochså lite andra som meta gaming och powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack för mig

Hej!
Vi håller på att granska denna och vi kommer återkomma med svar men det kan ta längre tid, du får ha tålamod.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag kan inte det då mitt bankid är spärrat
Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

kan it verifiera bankid
Hej

Gör /verifieramanuellt i vilken kanal som helst som du kan skriva i så kommer du få en ticket som du kan verifiera i utan att behöva bankid!

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka