Nekad KBplays1 | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevin88

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,204
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas chef

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? Kevin88#9229

Hur gammal är du? 12 ska bli 13

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att fixa radio problemet och det lallande. Jag vet mycket som händer i Securitas pga jag har varit bitr chef där och chef. Då jag hade jobbat längst där då jag börja jobba där på våren innan. och jag ska försöka fixa en ny byggnad. För då vi har haft den byggnaden jätte länge. Men jag har en plan att vi ska ta bort alla som lallar på Securitas. Jag har en anställd som jag tycker borde bli bitr han har mycket erfarenheter då han har varit många gånger chef i andra jobb. Mina rekryterare ska ta många intervjuer och kraven ska bli mer för då inget lall kommer hända. Men just nu söker vi rekryterare på Securitas. Vi kommer ha utb minst varje vecka.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju varit bitr på Securitas och chef. Jag har också gått genom många chefer på Securitas sen från våren. När jag jobbade där. Då jag kan mycket i utb och har haft alla utb. Men jag vet hur man ska pratar i radion. Jag börja från dörrvakt till bitr i min tid hos Securitas. jag hade anstält mer än 18 pers och jag gjorde att alla vaktat runt alla platser och vaktade många platser. Och jag vet alla regler och jag kommer att hantera jobbet. Men jag kommer styra upp en bra securitas och ett bra aura inom yrket. Jag kan allt inom securtitas hur man ska bete sig vad man får göra och vad man inte får göra. Jag vet också vad securitas e till för

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag på vardagar till 21:00 och helg/lov är det till 23:00 eller mer jag har träning så då jag inte kommer spela. Men ksk efter.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka