Nekad KBplays1 | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin88

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,204
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? Kevin88#9228

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utv jobbet så att alla kan få en bil som alla vill ha för många gillar att köra bilar. Jag ska försöka styra upp det här företaget så vi börjar se lite bil runt här i staden. Jag och företaget kommer försöka få många kunder vi ska försöka ha öppet varje och anställa många personer på Marja Lisas kommer anställa bra, snabba och smidiga som är snälla och trevliga personer och som är kunniga inom yrket vi kommer ha lite mer krav är det finns nu i våra intervjuer. Dina bilar ska finnas när de ska bli upphämtade. För nu på Marja Lisas tror jag det problem med det. Och jag kommer ha koll med min bitr som jag har tänkt skulle passa bra. Jag kommer vara aktiv så om det behövs något. Jag och min bitr ska försöka styra upp det här företaget. Jag ska fixa en ny lokal, jag kommer ha mycket kontakt med med mina anställd och mer med p-a för veta hur många de anställer, jag kommer ha möte med mina anställd 2 gånger varje vecka.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat innan på saras och är erfarenheter och jag har jobbat på Inquster innan och jag har jobbat på många bilfirmor innan i andra städer. har jobbat på Sara i flera månader. Jag har sålt och beställt många bilar till folk. De alla har varit trevliga. Jag gillar själv bilar så har många erfarenheter. Jag har många chef erfarenheter inom bilförsäljnings branschen. Jag kan det nya systemet och sånt. jag kan hålla ordning och reda i mina lokaler. Jag har erfarenheter från att sälja begagnade bilar och även nya bilar på bilföretag. Jag vet liksom vilka bilar jag kan rekommendera och vilka man kan göra mycket på.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar till 20:00 och på helger/lov till 22:00. Det kan vara så att jag inte spelar för det kan bero på skola och träningar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka