Inaktuell KBplays1 | Chef-jobb ansökan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin88

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,204
Reaction score
29
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bitr rikspolischef

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? Kevin88#9228

Hur gammal är du? 11

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utv jobbet med att minska kriminaliteten i staden, jag vill göra Unive till en tryggare stad så alla kan känna sig trygga med poliskåren i staden ja vill även bygga upp en bra kår där alla kan känna sig trygga med varandra så vi kan hjälpa alla som behöver hjälp. Jag vill även bli bitr chef över polisen då jag gillar yrket och har varit polischef i många städer och jag vill även steppa upp mig i denna kår med. Jag vill även kunna göra något så alla får chansen att bli polis då jag vet att många som bor i staden vill bli polis. Jag vill även bli bitr chef för att kunna styra upp kåren då jag gillar att bygga/styra upp kårar. Jag vill även ha jobbet för att ha något att göra när jag rpar då jag har väldig tråkigt när jag rpar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polischef i många olika städer samt har jag varit polis ca 6 gånger i andra städer så jag har mina erfarenheter inom polisyrket. Ja har även varit biträdande mm. Så jag tror att jag har dom rätta erfarenheterna inom detta yrket/positionen. Som t.ex. jag vet hur man ska behandla sina anställda på ett bra sätt. Då jobbade jag mig upp och jag kan. Många lagar jag är bra jobba att samarbeta i grupp jag är jätte bra på att köra bil. Jag har i andra städer som polis från Aspirant till bitr Och enhetschef över mc polis samt alla UTB. Jag har även varit väldigt aktiv så jag har sett många saker hända och varit med om mycket i polisyrket. Jag har även åkt efter i biljakter och har haft kontroll på min bil och åkt ca 200 i svängar efter en bil i ca 5 minuter.Jag har även extremt bra erfarenheter då jag som sagt har varit rikspolischef i en annan stad så det säger bara att jag har goda kunskaper för att vara bitr rikspolischef i denna stad.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne till kl 22 varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut att jag skulle det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka