Nekad KBKhassse | Medlem ansökning (raggee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KBKhassse

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? KBKhasse

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abduli. Han har en bror som heter lacky. Han har skilda föredrar. Han är snälle och lite blyg men kan bli aggressiv om nån göra något mot honom. Han är 20 år gammal och hans store bror är 22 år gammal. Han har blåa ögon och svart hår han gillar bil märket Saab. Han har en flickvän som heter fatima rokia. och han vill bli krimminel när han blir stor. Han gillar bara tjejer. Han vill jobba hos knarklangarna. Eller hos packeteringen. Han har bot i Unive staden i 10 år. Han gillar att åka till gator som gz.Han gillar att vara med sina kompisar. Han har ofta otur när han ska köra bil. för att ngn skotter han eller att han har opps i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ge bra kvalitet på RP:andet under scenarion. Och att jag inte är så jobbig när jag bidra in i en RP och att båda parterna ska ha roligt i ett scenario ochg jag vill göra så att rpn blir rolig och seriös jag tänker utveckla mig i unive och sikta på att bli t.e.x serwervakt ellr staff.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna ska ha det roligt i scenarion Att du inte ska förstöra en RP scen och försaka få uppmärksam hetan under tiden nån annan är i en sceanario. alltså att alla ska ha det bra.

Hur hittade du Unive? jag tyckte unive var en bra serwer och en alvarlig rp nivå så att jag ville börja här.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka