- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gsp
Vad heter du IRL? Elis
Vad heter du på discord? kbk_elis
Hur gammal är du? 2008-02-04
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 17 juni detta år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? kommer hålla det öppet varje dag, kommer ta in nya personer som är aktiva och bra, kommer inte ta in lalliga eller korrupta personer kommer försöka att han nån slags tävling där man kan vinna priser kommer försöka få så att det är öppet typ 2-4 timmar per dag och om jag märker att jag har någon korrupt person så kommer jag att ge varning och sen om den fortsätter så kommer jag sparka den och om jag hör eller ser någon som är dryg eller kaxig mot kunderna så kommer jag sparka den personen för jag vill att gsp ska va en trygg plats
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat inom massa jobb där man säljer saker och har även jobbat på gsp för länge sen så har lite erfarenheter inom jobbet och har varit personal ansvarig på många jobb så jag vet hur man anställer så kan mycket inom det
Hur ofta kommer du vara inne? typ 3-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej verkligen inte
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Elis
Vad heter du på discord? kbk_elis
Hur gammal är du? 2008-02-04
Hur länge har du spelat på Unive? sedan 17 juni detta år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? kommer hålla det öppet varje dag, kommer ta in nya personer som är aktiva och bra, kommer inte ta in lalliga eller korrupta personer kommer försöka att han nån slags tävling där man kan vinna priser kommer försöka få så att det är öppet typ 2-4 timmar per dag och om jag märker att jag har någon korrupt person så kommer jag att ge varning och sen om den fortsätter så kommer jag sparka den och om jag hör eller ser någon som är dryg eller kaxig mot kunderna så kommer jag sparka den personen för jag vill att gsp ska va en trygg plats
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat inom massa jobb där man säljer saker och har även jobbat på gsp för länge sen så har lite erfarenheter inom jobbet och har varit personal ansvarig på många jobb så jag vet hur man anställer så kan mycket inom det
Hur ofta kommer du vara inne? typ 3-9 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej verkligen inte
Har du läst våra Regler? ja