Nekad KBK Elis | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KBK Elis

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086967457/

Ditt Hex-ID: steam:110000143281aa1

Vad är din discord tagg? kbk_elis

Vem var det som bannade dig? rozii

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: nya nya nyannn unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag valde att gå in med ett aimbot vilket var dumt jag ångrar det verkligen jätte mycket vet inte hur jag tänkte men jag har lärt mig utav denna bannen och jag kommer aldrig göra om det vill bara komma tillbaka på unive igen vet att det är det dumaste man kan göra men vill verkligen komma tillbaka och rpa igen detta var riktigt dåligt beslut av mig jag har rpat på unive i 2 år nu men detta var det dummaste beslutet jag någonsin har gjort jag ångrar det och vet att det var idiotiskt. Kan jag få en sista chans? Hadde betydigt väldigt mycket vill komma tillbaka igen och rpa normalt, Detta kommer aldrig hända igen jag förstår att detta var sjukt dumt att göra vet inte riktigt hur jag tänkte men nu när jag varit bannad i cirka 5 månader så ja jag förstår verkligen konsekvenserna och jag har verkligen lärt mig av mitt misstag detta kommer aldrig ske igen!!! om det någonsin sker igen så förtjänar jag verkligen en ban där jag aldrig mer kommer tillbaka igen! Förstår om det är omöjligt att bli unbannad för men tänkte att det var värt ett försök vill bara kunna bevisa att jag verkligen kan rpa och inte göra sånna här misstag det var dumt som fan av mig och jag har verkligen lärt mig utav bannen förtår ej hur jag tänkte det kommer som sagt aldrig i hela mitt liv ske igen. Jag har verkligen lärt mig under tiden jag varit bannad. Att gå in med tredjepartsmjukvaror är en utav de värsta regelbrottet man kan göra jag förtår dig och jag vill verkligen att du ska veta att jag lärt mig utav bannen vet inte hur jag ska kunna förklara för dig hur mycket denna bannen har förändrats jag ser unive som på ett annat sätt gemfört med förut jag har lärt mig otroligt mycket under dessa månader och jag ångrar mig att jag valde att gå in med tredjepartsmjukvaror var ett stort och fegt misstag av mig jag har förändrats. Ända sättet för mig att kunna förklara för dig är att skriva jag allt jag skrivit står jag för och jag har verkligen förändrats på massa olika syn punkter att jag ens hade mood att gå in med tredjepartsmjukvaror är för mig sjukt jag försår inte hur jag tänkte och jag önskar bara att jag kunde spola tillbaka i tiden och inte gjort det alls jag står iallafall för detta nu jag har använt mig utav tredjepartsmjukvaror men nu är det slut med sånna dumheter jag lovar verkligen att jag lärt mig utav bannen och jag kommer aldrig i hela mitt liv göra om det skulle jag kunnat få en sista chans och vill bara att du verkligen ska veta att jag ångrar mig verkligen sjukt mycket och jag kommer aldrig göra detta stora stora misstag igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill börja med att säga att jag är otroligt ledsen för att jag använde ett aimbot. Jag inser nu att detta var ett stort misstag och jag ångrar det verkligen. Jag förstår att det var fel och att det absolut inte är tillåtet. Jag inser att mitt beteende var själviskt och dumt, och jag ångrar verkligen att jag gjorde det. Det var dumt av mig. Jag lovar att det aldrig kommer att hända igen, Jag saknar alla roliga stunder jag hade när jag rpade på Unive. Jag saknar verkligen att vara en del av servern där. Det var ett stort misstag jag gjorde, Men nu när jag är bannad inser jag hur mycket jag saknar att spela på servern och vara en del av allt. Jag har försökt spela på andra servrar, men det är inte samma sak. Jag vill verkligen be om ursäkt igen. Jag förstår att det är mycket att begära, men jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans. Jag ber verkligen om ursäkt och lovar att jag aldrig i hela mitt liv kommer att göra om det igen. Jag saknar verkligen alla de gamla tiderna när jag rpa. Jag ber verkligen om ursäkt återigen, Jag lovar att om jag får en andra chans kommer jag att vara en engagerad och respektfull spelare som bidrar positivt til servern. Jag vet att du förmodligen inte kommer att läsa detta men om du gör det vill jag bara säga att jag verkligen vill komma tillbaka igen. Jag lovar att jag aldrig kommer att göra om det igen. Det var bara idiotiskt av mig och jag ber verkligen om ursäkt. Kan jag få en andra chans? Jag vill verkligen bevisa för dig jag inte är en som håller på och moddar. Jag vet inte hur jag tänkte men förmodligen tänkte jag inte alls. Jag ber bara om en andra chans. Det var dumt utav mig och jag vet att det är det västa man kan göra på unive men jag kommer aldrig göra om det igen jag vill bara kunna rpa igen jag kommer aldrig göra något liknande eller ens bli bannad, Jag kommer aldrig göra ett regelbrott igen jag vet att detta var dumt jag ångrar det jag kommer aldrig göra om det igen! Jag vill verkligen bevisa att jag lärt mig utav min ban för det har jag verkligen jag kommer aldrig göra om det igen om jag någon gång ens kommer tillbaka men om jag gör det så lovar jag att aldrig mer göra något liknande ens men jag vet att det var dumt och så men jag hoppas att du kan lita på mig och ge mig en andra chans! Jag har verkligen lärt mig utav mitt stora misstag. Det var bara dumt och idiotiskt utav mig samt själviskt att ens få tanken på att använda mig utav aimbot men jag ville bara se vad jag kunde göra det var spännande att hålla på men jag ångrar det sjukt mycket jag kommer aldrig mer göra om detta stora misstag som jag gjorde jag står för att det var dumt utav mig jag kommer aldrig göra om det igen. Hoppas bara att du kan ge mig en andra chans jag saknar att rpa igen men om jag kommer tillbaka så kommer jag börja rpa om ett tag isåfall men jag klarar ej av att veta att jag är bannad vill bara veta att jag är unbannad sen kan jag börja rpa om cirka 5 månad så länge jag vet att jag kommer komma tillbaka så är det lungt men somsagt så var det dumt utav mig och jag ångrar allt jag gjort det kommer aldrig ske igen jag har avinstallerat allt skit jag haft och kommer aldrig använda det igen det var dumt och ett stort misstag utav mig jag kommer förmodligen aldrig tillbaka men om jag gör det så kommer jag aldrig göra om detta igen det var dumt utav mig vet inte ens hur jag tänkte men jag ångrar det hoppas bara att du kan ge mig en andra chans! Det var bra att jag blev bannad för nu har jag tänkt till och allt men jag har verkligen lärt mig utav mitt stora misstag och jag ångrar mig mycket det kommer aldrig mer upprepas detta är nog den sista banöverklagan jag kommer någon gång göra men jag hoppas bara att jag kan få en andra chans vet att det kanske är lite mycket text nu men jag skriver bara som jag tycker jag vill verkligen bara bevisa att jag kan rpa normalt igen utan nått sånt här dumt! jag kommer aldrig göra om det bara så du vet jag har lärt mig av mitt jätte stora misstag det kommer aldrig mer hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bannen var verkligen ej felaktig det var jag som gjorde fel det var dumt utav mig jag ångrar det extremt och det kommer aldrig hända igen jag har verkligen lärt mig utav mitt misstag det kommer aldrig mer hända igen jag hoppas bara på en andra chans jag kommer aldrig göra om det. Det var dumt och idiotiskt utav mig jag vill verkligen komma tillbaka jag tar häldre 1 års ban än en p-ban ban för då vet jag att jag kommer komma tillbaka någon gång vilket jag verkligen inte vet nu det är det som är problemet jag har verkligen förändrat och jag kommer aldrig göra om det igen det var dumt. Jag ångrar det extremt vet faktiskt inte ens hur jag tänkte men jag vet ej hur jag ska förklara att jag verkligen vill komma tillbaka på servern det var dumt utav mig iallafall. Jag hoppas att du kan lita på mig jag har verkligen lärt mig utav bannen men jag kommer aldrig göra om detta igen jag vill bara komma tillbaka igen jag vet att jag had aimbot vilket var dumt och själviskt utav mig jag kommer iallafall aldrig mer göra om det! jag lovar att aldrig göra detta igen jag respekterar servern och dig men jag vill bara komma tillbaka så jag kan bevisa att jag kan spela normalt utan att använda ett aimbot jag kommer aldrig göra om det igen jag ångrar det mycket jag vet att det var dumt utav mig jag kommer som sagt aldrig göra om det igen det var bara sjukt dumt och jag har verkligen lärt mig utav bannen! Jag lovar som sagt om jag får en andra chans kommer jag vara respekt full och aldrig göra om detta igen jag vet att det var dumt sorry förresten om jag skriver dåligt och stavar fel osv. Men jag vill bara veta att jag kommer tillbaka jag hade varit jätte nöjd om du gav mig en andra chans eller att du ändrar bannen och skickar mig på en ban på typ 1 år eller något liknande eftersom jag vet att det kan hända mycket på 1 år tycker det hade varit bra med en ban på någon månad för då har jag verkligen lärt mig utav bannen jag vet att det är lite mycket text kanske men jag vill bara komma tillbaka jag har lärt mig och vet att det var dumt! Jag har lärt mig utav bannen allt som jag gjorde står jag för och respekterar att jag blev bannad men verkligen bara komma tillbaka igen det var ett dumt och själviskt val utav mig kan jag få en sista chans? skulle betytt verkligen mycket om jag skulle kunnat fått en sista chans blir jag bannad igen för något litet eller vad som helst så får du skicka mig för alltid det gör inget då fattar jag att jag verkligen förtjänar det och ej tillhör unive igen det var som sagt barnsligt att gå in och förstöra för mig själv och alla andra det var ett dumt beslut som verkligen inte kommer hända igen jag förstår bannen och kommer aldrig mer göra något regelbrott igen jag vill verkligen att du ska veta att jag ångrar mig och att jag verkligen har lärt mig av bannen det är det jag tycker är det viktigaste jag respekterar dina beslut osv, Det var dumt och själviskt utav mig kommer aldrig göra om det igen kommer inte göra ett sånt här dåligt beslut igen jag saknar att rpa på unive det är den bästa rp servern på hela svenska communityt det är det ända servern som har rp i sig alla andra servrar där ute är inte bra alls alla har kass rp men som sagt jag fattar det är dumt utav mig kommer aldrig göra om detta igen detta är sista gången jag gör en bannöverklagan och sista. kommer aldrig mer bli bannad igen för något allt jag vet själv att jag kan rpa om jag verkligen vill vilket jag vill som sagt saknar jag att rpa på servern igen jag kommer aldrig göra om det och det var ett dumt val av mig att gå in med fusk vet inte ens hur jag tänkte det var dumt som tusan utav mig och jag kommer aldrig göra om det igen vill verkligen bara komma tillbaka till gamla goa unive jag vill verkligen börja rpa igen. Jag skulle aldrig gjort en banöverklagan som jag gör just nu skulle aldrig gjort det om jag inte ville tillbaka igen jag vill bara komma tillbaka igen och det var ett dumt sjukt tråkigt val utav mig och jag respekterar ditt beslut om du ej vill unbanna mig jag förstår dig hur ska du liksom kunna lita på mig men jag vet inte hur jag ska bevisa för dig hur mycket jag lärt mig utav bannen att vara bannad är sjukt tråkigt fattar inte varför jag gjorde det jag var bara barnslig och självisk och jag kommer aldrig föra om det igen denna bannen är verkligen inte felaktig allt var mitt fel jag gjorde fel och jag står för det det var inte okej utav mig alls det var bara dumt jag har rpat på unive o över 2 år och jag har aldrig gjort ett sånt dåligt beslut som jag gjorde nu det var inte okej alls utav mig jag respektarar att du ej vill unbanna mig men skulle betytt verkligen mycket om jag får komma tillbaka igen vill bara kunna bevisa att jag verkligen kan rpa utan att göra sånt här skit jag vet inte hur jag tänkte jag kommer som sagt aldrig göra om det igen det var ett dumt och idiotiskt beslut utav mig jag respekterar om du ej vill unbanna mig men jag vill verkligen komma tillbaka igen och rpa jag har lärt mig skit mycket utav denna bannen det var verkligen inte okej jag gjorde fel jag står för det till 100% och det var ett dumt beslut utav mig jag skulle aldrig ta denna tiden för att sitta och skriva en banöverklagan om jag verkligen inte ville tillbaka vet inte hur jag ska bevisa för dig hur mycket jag vill tillbaka ända sättet är att jag skriver banöverklgan jag fattar att det var dumt och jag kommer aldrig göra om detta igen det var ett dumt och idiotiskt beslut utav mig jag har verkligen lärt mig utav bannen det var ett dåligt och tråkigt beslut men kan jag snälla bara få en sista chans någonsin? eller om du hade kunnat tagit bort bannen och gett mig en ban i 1 år eller mer spelar ingen roll för mig vill bara att jag ska ha lärt mig så mycket som möjligt utav denna bannen jag tar häldre en ban på 3 år jag vill verkligen bara veta att jag kommer tillbaka spelar absolut ingen roll för mig vill bara kunna komma tillbaka och bevisa att jag lärt mig utav bannen jag gjorde fel. Denna banöverklagan var självklart inte felaktig denna ban var mitt egna fel och jag ångrar verkligen mitt beslut att göra såhär det var ett vädligt osmart och dumt val att gå in med tredjeparts mjukvaror är det värsta man kan göra jag vill bara att du ska veta att jag lärt mig från detta kan jag snälla få en sista chans någonsin? detta kommer aldrig hända igen jag kommer vara väldigt försiktig från och med nu jag har lärt mig och jag respekterar dig jag förstår att jag verkligen var respektlös och jag håller med jag var respektlös men jag har verkligen ändrat mig det skulle betytt så sjukt sjukt mycket om du bara kunde ge mig en sista chans för alltid jag lovar på allt som finns att jag aldrig kommer göra om detta igen. förlåt om jag skrivit slarvigt osv, Men vill bara komma tillbaka jag skulle annars aldrig i hela mitt liv sitta och skriva i flera timmar jag hoppas att du förstår mig på något sätt och vis jag vill bara att du ska veta hur mycket jag ångrar detta beslut utav mig. Detta är det dåligaste jag gjort under mina 15 år och jag hoppas verkligen att jag kan få en sista chans, Denna banöverklagan är den sista jag kommer skicka in blir den nekad så blir den nekad jag har försökt förklarat att jag verkligen lärt mig från mitt stora misstag det kommer aldrig ske igen, Detta var bara en så sjukt dålig ide utav mig! Ska aldrig göra detta igen jag var bara väldigt osäker på allt jag ångrar mig överdrivet mycket vill bara komma tillbaka igen jag lovar att aldrig göra något liknande igen förlåt för detta! allt var mitt fel jag står för det önskar att jag bara kunde spola tillbaka och inte göra det alls nu vet jag tills nästa gång hur jag ska agera om jag någon gång får tanken på detta igen kommer aldrig ske jag lovar det! kan jag bara få en sista chans?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare men minns inte all men miss jag vi va i hamnen och skött och då kom polisen och jag skött polisen sen blev jag p-bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart hade jag kunnat gjort allt annorlunda jag skulle bara gett fan i att använda tredjepartsmjukvaror och fuskat på unive. Det var dumt och idiotiskt utav mig men jag hoppas att du verkligen förstår att jag lärt mig utav bannen det var bara dumt och idiotiskt utav mig det kommer aldrig mer hända igen jag lovar att jag skärpt mig! Det var respektlöst utav mig jag lovar att jag verkligen förstått bannen och jag vill bara komma tillbaka igen jag ber som sagt om ursäkt om att jag fuskade det var dumt och idiotiskt utav mig den bannen är inte felaktig men jag hoppas på allt att du tar din tid och läser detta vilket jag förstår att du förmodligen ej gör men det var dumt utav mig jag kommer aldrig mer göra om det jag lovar att det bara var dumt och att jag verkligen lärt mig av mitt stora misstag som aldrig mer kommer hända det var dumt och jävligt idiotiskt utav mig jag har lärt mig utav bannen som sagt kommer jag aldrig mer göra om det igen jag var bara väldigt dum! Jag ångrar det verkligen iallafall men jag hoppas att du kan ge mig en andra chans vet att jag får skylla mig själv men det var bara idiotiskt utav mig det var dumt och jag har verkligen raderat allt som har med fusk att göra jag kommer som sagt aldrig mer göra om det igen jag ber om ursäkt det kommer aldrig mer upprepas jag vet att det är det värsta man kan göra och jag håller med till 100% jag kommer aldrig göra om detta igen hoppas du kan förstå mig att jag verkligen har lärt mig utav bannen vet inte hur jag ska förklara för dig hur mycket jag vet att det var dumt jag vill verkligen att du ska veta att jag ber om ursäkt och jag kommer aldrig göra ett regelbrott igen hoppas verkligen att du kan förstå mig och unbanna mig jag kommer som sagt aldrig mer göra om detta jag hoppas att du kan ge mig 1 sista chans jag ska bevisa för dig att jag verkligen kan! Jag har lärt mig av denna ban det var bra att jag blev bannad jag kommer aldrig göra om det igen jag lovar att det var dumt jag kommer verkligen aldrig göra detta igen jag har nu fått smakat på min egna medecin om man säger så men jag kommer aldrig göra det igen detta var mitt största misstag på servern och jag kommer aldrig göra om det igen jag vill verkligen bli unbannad igen jag och vill att du ska förstå att jag verkligen lärt mig utav bannnen det var sjukt dumt utav mig och denna var verkligen ej felaktig så du vet jag fuskade vilket jag verkligen står för men jag kommer aldrig mer göra om det igen jag har tagit mig tid i att skriva denna text vilket jag verkligen bara vill visa att jag ber om ursäkt jag vill bara kunna rpa igen och jag kommer aldrig mer göra ett regelbrott det var dumt utav mig jag vet att jag förmodligen ej kommer få 1 till chans men om jag får en sista chans så ska jag bevisa att jag lärt mig utav bannen det kommer aldrig hända igen jag lovar att det var dumt och att jag står för mitt otroliga misstag som aldrig mer kommer hända igen jag vill bara veta att jag någon gång kommer bli unbannad igen jag vet att det var otroligt dumt utav mig och jag ångrar det extremt mycket jag kommer aldrig mer göra detta igen jag har verkligen verkligen lärt mig utav denna ban det var dumt som fan utan mig jag beklagar att jag gjorde allt detta det var bara dumt som fan jag kommer aldrig mer göra om det igen och jag hoppas att du kommer kunna lita på mig och ge mig en sista chans jag lovar att aldrig göra om det igen! Det var dumt och själviskt utav mig jag ber iallafall om ursäkt det händer aldrig igen! detta är den sista bannen jag kommer få! jag lovar att detta ej kommer upprepas igen jag vet att det var dumt jag vill bara komma tillbaka och bevisa att jag ångrar det och aldrig kommer göra om det igen! jag vet iallafall att det var dumt och själviskt att ens få taken på att fuska gör mig arg men jag hade själv klart bara kunnat skita i att gör det men jag har verkligen lärt mig utav mitt misstag jag skriver detta för att jag vill bara få en sista chans!!!! Jag vill bara komma tillbaka igen och bevisa för dig att jag aldrig mer kommer göra detta igen det var bara dumt och idiotiskt utav mig jag kommer aldrig göra något liknande igen! jag vet att det var dumt men snälla kan jag bara få en sista chans att bevisa för dig att jag verkligen har förstått min ban och jag beklagar extremt för att jag valde och modda vilket bara var dumt! jag kommer aldrig mer göra om det igen! Kan jag få en sista chans? Jag har skärpt mig och kommer aldrig upprepa detta igen det var bara dumt och idiotiskt utav mig kommer jag få en sista chans? Jag beklagar iallafall för att du måstat läsa allt detta men jag vill verkligen att du ska förstå från mitt perspektiv hur mycket jag ångrar mig jag kommer aldrig göra om det och det var dumt utav mig jag vet att jag kan bättre än såhär jag ber bara om en sista chans! Jag kommer aldrig mer göra om det igen! En sista chans hade betytt väldigt mycket jag kommer aldrig göra om det igen! Jag vet inte hur jag tänkte jag har iallafall verkligen lärt mig utav detta det var dumt utav mig jag lovat att jag verkligen lärt mig utav mitt misstag annars skulle jag aldrig skrivit detta men snälla kan jag bara få en sista chans? jag vill bevisa för dig att jag verkligen har lärt mig utav denna ban och jag kommer aldrig göra om det igen det var inte smart alls tänkte inte ens när jag gjorde det men jag har lärt mig hårt av bannen och förstår varför och allt jag lärt mig utav den nu när jag varit bannad i 5/4 månader har jag lärt mig och vuxit upp mer och kommer aldrig göra om det eller något otillåtet regelbrott att använda tredjepartmjukvaror är mitt sämsta beslut genom mina 4 år på unive jag beklagar och respekterar dig och jag kommer aldrig göra något sånt här igen jag ber som sagt om ursäkt. Vill bara att du ska veta att jag lärt mig en stor läxa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig fuska igen. Jag har lärt mig att om man blir bannad så kommer man ångra det vilket som jag lovar att aldrig göra om det igen jag vet att det var dumt och idiotiskt utav mig det var bara dumt och själviskt att ens få tanken att fuska som jag gjorde det var dumt!. Jag har verkligen lärt mig utav bannen jag kommer aldrig göra om det igen jag ångrar det som fan iallafall kan jag snälla få en sista chans vill verkligen bevisa för dig att jag aldrig kommer göra om något liknande det var dumt och ogenomtänkt hur jag tänkte vet jag faktiskt inte ens själv men jag har verkligen verkligen lärt mig utav bannen det var dumt som fan utav mig jag har iallafall lärt mig sjukt mycket utav bannen jag ångrar det iallafall och det kommer aldrig hända igen! Jag vill bara komma tillbaka det kommer aldrig mer hända igen Det var dumt och jag ångrar mig kan jag få en sista chans kommer aldrig göra något igen. Jag har lärt mig och jag respekterar bannen vet att det var dumt det kommer jag aldrig göra om om jag får en andra chans. Jag har lärt mig massa saker från denna bannen bland annat att det är sjukt tråkigt att vara bannad därav har jag lärt mig att det är inte värt att göra regelbrott man kommer i vilket fall som helst att ångra det det var dumt som fan av mig jag vet att en använda mod menyer är verkligen inte okej det var som sagt väldigt dumt och jag ångrar det som sagt verkligen mycket, Men sen har jag lärt mig att det inte är värt att modda i stunden kanske man har det roligt men det är inte roligt att vara bannad jag gjorde knappt något när jag fuskade heller blev skickad av rozii väldigt fort vilket jag tycker var bra för jag har verkligen lärt mig utav detta det var bara själviskt utav mig och jag kommer aldrig göra det igen men jag ångrar mig som sagt sjukt sjukt mycket det var inte värt det vet inte ens varför jag gjorde det det var bara dumt kan jag få en andra chans? iallafall jag förstår varför jag är bannad och det var bara dumt av mig jag kommer aldrig göra om detta igen, Fattar själv att du förmodligen ej orkar läsa allt detta jag förstår dig till 100% isåfall men allt jag vill är att komma tillbaka igen gör jag minsta lilla fel igen så får du skicka mig för alltid då har jag iallafall försökt jag vet att om jag kommer tillbaka kommer jag vara 10 gånger mer försiktig med vad jag gör det var dumt som fan utav mig och jag ber som sagt om ursäkt vet inte hur jag ska kunna bevisa för dig att jag verkligen lärt mig utav bannen det vet respektlöst och dumt utav mig. Men om du läser detta så vill jag bara att du ska veta att jag verkligen lärt mig av min ban, Jag vet inte ens själv varför jag gjorde det det var bara jag som förlorade på det. Tycker att det var tråkigt utav mig att förstöra för mig själv och alla andra saknar bara att rpa igen om du väljer att ge mig en sista chans så kommer jag aldrig mer göra om detta misstag eller andra misstag detta var dumt vill bara komma tillbaka igen och rpa saknar verkligen unive. Jag lovar att aldrig göra nått regelbrott igen om jag gör det minsta lilla så får du skicka mig för alltid det gör inget då förtjänar jag verkligen att bli skickad vilket jag fullständigt förstår att jag redan är men menar bara att om jag skulle få en sista chans på unive igen så skulle det betytt verkligen mycket fattar inte ett skit hur jag tänkte förlåt att jag valde att göra såhär men jag fattar varför jag blev bannad dock fattar jag verkligen hur jag tänkte förmodligen tänkte jag nog inte alls det var dumt av mig vill bara komma tillbaka och rpa igen som sagt gör jag minsta lilla regelbrott så förtjänar jag att bli skickad igen vill verkligen bara ha en sista chans någonsin igen det var dumt som fan utav mig iallafall vill jag bara be om ursäkt och att detta aldrig kommer ske/upprepas igen tack för mig. Jag har verkligen lärt mig under denna tiden jag varit bannad har jag hunnit tänkt en del och jag ångrar det verkligen önskar jag hade kunnat spolat tillbaka i tiden och inte fuskat alls det var dumt och själviskt gjort utav mig jag förstår verkligen från ert perspektiv och vill bara säga att direkt när jag blev bannad så kändes det inte bra. Men för mig spelar det ingen roll om jag blir bannad i 10 år eller 1 månad eller 1 dag jag kommer lära mig lika mycket ändå och jag har verkligen lärt mig den hårdaste läxan man kan lära sig jag förstår att ni inte vill ha tillbaka mig men jag har verkligen ändrats fattar att det låter konstigt och jag håller med det låter kanske inte så bra men jag har verkligen lärt mig nästa gång ska jag bara ge fan i att strula till det såhär det förstör både för er och för mig själv jag fattar att det var osmart jag håller som sagt med till 100% och jag kommer aldrig göra om något liknande igen jag ångrar verkligen det vill bara göra om och göra rätt alltså att inte göra det alls vet inte varför jag gjorde det vill bara kunna komma tillbaka igen finns det något jag kan göra för att komma tillbaka igen? isåfall skriv jättegärna det jag har som sagt lärt mig sjukt mycket och jag kommer aldrig göra detta igen förstår inte hur jag tänkte det var dumt. Jag ångrar som sagt detta jätte mycket och jag har verkligen lärt mig utav denna ban jag kommer aldrig mer göra något regelbrott och detta regelbrott var det värsta man kan göra och jag ångrar det väldigt mycket går det att komma tillbaka igen? Jag har verkligen lärt mig utav bannen! Vill bara komma tillbaka igen jag ber så hemskt mycket om ursäkt för allt jag gjort speciellt för denna bannen. Är verkligen inte en problemspelare egentligen. Ber så jävla mycket om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka