Nekad KBK Elis | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KBK Elis

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086967457/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? kbk_elis

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt polisen och jag förstår att jag gjorde fel men jag var arg på polisens rp dom pittar i 200kmh och inte rpar på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. polisen kom till hamnen när vi sköt mot oppsen och då springer dom fram och riktar och då skjuter jag dom och dom skjuter ner mig sen ställer jag mig upp och då skjuter jag ner en sen dödar dom mig och då ligger jag där sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag sköt polisen men och då förstår jag att jag får ban jag bröt mot reglerna och då blir man bannad det fattar jag själv men nu har jag lärt mig att man inte ska skjuta mot polisen och inte bryta mot reglerna men jag gjorde fel så jag fattar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit p-bannad men har blivit avstäng och efter dom bansen så har jag lärt mig och aldrig gjort om det och jag ska göra samma sak om jag blir un bannad denna gång och jag har nu lärt mig att inte skjuta polisen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat släppa vapnet och hålla upp händerna och låta dom gripa mig det kommer jag göra om jag får en till chans på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bryta mot reglerna och inte skjuta polisen och jag kommer börja tänka på vad jag gör och på min rp för vill inte att detta ska hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka