Nekad KBK Elis | Ansökan till Servervakt [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KBK Elis

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad heter du på discord? kbk_elis

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardag kommer hem från skolan 15:50 och sen börjar jag spela jag spelar då till 22:30 men vissa dagar har jag träning jag kommer hem samma tid men spelar bara typ en timme sen så har jag träning sen efter träningen när jag är hemma så kommer jag in och spelar till 22:30. Helger från när jag kommer hem från skolan på fredag så spelar jag till mellan 02:00 och 03:00 lite olika sen när jag vaknar så börjar jag spela. Lov spelar lite olika men är inne mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? från 17 juni men körde lite 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går inte att bifoga en bild men har blivit bannad 1 gång för jag ej rpa på skador

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem har en uppgift att visa andra spelare på servern vad bra rp är och dom hjälper staff med små saker så som att kicka folk och
värsta fall sv banna dom ska liksom hålla koll lite på servern men så inte alla staffs ska behöva sitta konstant någon stans för om det är lalligt där du är som sv så kan man säga till dom och om dom inte lyssnar så kickar man dom men om dom kommer in och fortsätter så kan man sv banna dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? För vill hjälpa till lite men vill bli staff men vill först vara servervakt så man kan testa på och se om man tycker det är kul att kunna hjälpa till men det är mest för jag vill hjälpa till lite och så man kan få bättre server så det inte blir en lalla server av allting så man vill kunna hjälpa till att för servern så bra som möjligt även fast man inte kan göra så jätte mycket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är som makt missbruk alltså att du revvar under scenarion och kickar bara för att alltså att du missbrukar dina perms

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka