- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 8
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis
Vad heter du på discord? kbk_elis
Ange ditt födelsedatum 2008-02-04
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag börja spela typ vi 16:00 sen tar jag en paus vid 18:00 och kommer online runt 20:00 och är ig till 23:00 och på helger så vaknar jag runt 11:00 och sen så kommer jag ig och så är jag ig till 16:00 sen tar jag en paus till typ 21:00 sen går jag ig och är ig till 02:00. men det kan också variera lite för jag har hockey träning
Hur länge har du varit medlem på Unive? från 17 juni men körde lite 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går inte att bifoga en bild men har blivit bannad 1 gång för jag ej rpa på skador
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att bekämpa den dåliga Rpn på servern samt att hindra att små regelbrott sker Som en servervakt bär man ju på ett litet större ansvar än vanliga medlemmar på servern men det man bär på (perms) ska man ej använda till sin fördel (korruption) som ex att revva i ett scenario eller liknande. En servervakt MÅSTE känna till alla serverns regler och använda kunskapen effektivt, eftersom om man ej gör det kommer man ej kunna stoppa det små grejerna som ex en mild Vdm eller liknande. Det jag menar kortfattat är att man måste kunna reglerna för att stoppa det personer som gör fel.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag gillar att bära ett ansvar, och kunna få fram en roligare och mer seriös RP. Jag har varit staff på en annan server men blev demotad för inaktivitet. Jag tycker att denna lalliga RP som uppstår i vissa scenarion eller bara när man chillar. Som ex kan folk springa runt o slå folk helt utan anledning, det är rent utsagt skit RP eftersom man ska följa regeln sunt-förnuft som varför skulle man bara slå ned någon utan anledning.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som Servervakt är ex när man använder en Servervakts förmåner för sin egna fördel, eller typ att man har rollen för att man ska utstå som en bättre människa. Sv abuse är när man typ revvar sig själv under scenario eller gör en strormning och har toggleid det är förbjudet
Vad heter du på discord? kbk_elis
Ange ditt födelsedatum 2008-02-04
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag börja spela typ vi 16:00 sen tar jag en paus vid 18:00 och kommer online runt 20:00 och är ig till 23:00 och på helger så vaknar jag runt 11:00 och sen så kommer jag ig och så är jag ig till 16:00 sen tar jag en paus till typ 21:00 sen går jag ig och är ig till 02:00. men det kan också variera lite för jag har hockey träning
Hur länge har du varit medlem på Unive? från 17 juni men körde lite 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går inte att bifoga en bild men har blivit bannad 1 gång för jag ej rpa på skador
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att bekämpa den dåliga Rpn på servern samt att hindra att små regelbrott sker Som en servervakt bär man ju på ett litet större ansvar än vanliga medlemmar på servern men det man bär på (perms) ska man ej använda till sin fördel (korruption) som ex att revva i ett scenario eller liknande. En servervakt MÅSTE känna till alla serverns regler och använda kunskapen effektivt, eftersom om man ej gör det kommer man ej kunna stoppa det små grejerna som ex en mild Vdm eller liknande. Det jag menar kortfattat är att man måste kunna reglerna för att stoppa det personer som gör fel.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag gillar att bära ett ansvar, och kunna få fram en roligare och mer seriös RP. Jag har varit staff på en annan server men blev demotad för inaktivitet. Jag tycker att denna lalliga RP som uppstår i vissa scenarion eller bara när man chillar. Som ex kan folk springa runt o slå folk helt utan anledning, det är rent utsagt skit RP eftersom man ska följa regeln sunt-förnuft som varför skulle man bara slå ned någon utan anledning.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som Servervakt är ex när man använder en Servervakts förmåner för sin egna fördel, eller typ att man har rollen för att man ska utstå som en bättre människa. Sv abuse är när man typ revvar sig själv under scenario eller gör en strormning och har toggleid det är förbjudet
Senast ändrad: