Nekad KaZperEss | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KaZperEss

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198341153045/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper Essland

Vad är ditt discord namn? Chunky Monkey#1685

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 och han heter Kasper Esslo och han är en vanlig människa och han har ett nårmalt jobb på postnord och han försöker bara ta hand om sin familj men postnord jobbet ger inte så mycket pengar han behöver så nu söker han krimenela sätt att tjäna pengar

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är bra på att RP och så vet jag reglerna och om jag blir witelistad så komer jag försöka få ett bra och roligt job så jag kan göra mer RPs

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den är svensk och så har den bra staf och så har den unik RP och om man blir Whitlistad kan man göra mer saker

Hur hittade du Multistaden? För jag hade spelat på många engelska servers och jag ville spela på en svensk server så jag titate på fivem och då hittade jag den hara för den hade många spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara religstigt som möjligt och ha det roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka