Nekad Kazoo | Beslut Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kazoo

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Ditt discord namn: Kazoo/turkn

Ditt Hex-ID: steam:1100001447902e6

Vad för typ av beslut gäller det? Min indragna medlem och krim roll

Vem/vilka tog beslutet? Sp0ky_

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att han bara tog åtgärder direkt han såg att jag hade roller i denna discord server och inte tog i åtanke att servern inte ens finns kvar. Jag spelade tidigare på denna server innan den stängde ner och jag gick till unive. Dessutom hade jag ingen koll på att jag fortfarande var med i discorden då jag hade upp emot 100 discord servrar jag är med i och måste därför ha missat denna.

Hur är beslutet felaktigt? För mig är beslutet ganska oklart då servern är nedstängd och har varit det ett bra tag. Jag kan därför inte bidra med någon rp eller på något sätt bidra till servern vilket gör att det bara är som en helt vanlig dc och ingen rp server. Jag skulle till 100% förstå om det vore en aktiv server som går att rpa på men i detta fallet så var det inte det. Jag kan samtidigt förstå hur staffen tänkte i detta fall då jag var med i discorden och hade whitelist. Däremot så är den som tidigare sagt nedstängd och finns inte kvar. Jag kan därför inte bidra med något till servern och förstår inte varför detta är något negativt för unive. Precis som jag skrev där uppe så hade jag inte heller koll på att jag var med i denna då jag måste ha missat den bland alla servrar. Jag vill även tillägga att jag har 0 tidigare bans eller indragna roller och hade inte som mening att detta skulle ske. Sedan skulle jag också vilja säga att jag inte kan hitta något i reglerna gällande detta och därför skulle jag säga att det inte finns någon skriftlig och tydlig regel i regel dokumenten om detta. För att vara 110% ärligt trodde jag därför att det bara var att man inte fick spela på andra servrar. Detta har jag nu förstått och det kommer absolut inte hända igen!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 1730497687194.png

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka