- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 2
Ditt discord namn: real.lari
Ditt Hex-ID: steam:11000016fd25293
Vad för typ av beslut gäller det? Perma ban och indragen krim, indragen medlem, indragen medlem 2023.
Vem/vilka tog beslutet? Reapern och Adoni.
Varför tror du själv att beslutet togs? För kag nydligen hade gett vapen till kriminella. Jag tar inte ansvar för det jag har inte gett någon vapen jag lägger bara i handsfacket hur ska jag veta att de tar vapen från handsfacket. Sen var det idag folk som var efter mig alltså samma folk och de var skit konstiga de gick in i min bil och ut sen grippte jag och teasra de. Men jag visste inte att de sökte igenom handsfacket sen har ni inte bevis på att jag ger vapen för att jag gör verkligen inte det.
Hur är beslutet felaktigt? Okej det är så att jag brukar ju alltid grippa kriminella. Sen tar jag deras vapen och även tar alltid bevis på att de har vapen sen lägger jag alltid de i handsfacket för att jag inte vill behålla de i fickorna. Det är det som hände. Jag tar inte ansvar för det jag har inte gett någon vapen jag lägger bara i handsfacket hur ska jag veta att de tar vapen från handsfacket. Sen var det idag folk som var efter mig alltså samma folk och de var skit konstiga de gick in i min bil och ut sen grippte jag och teasra de. Men jag visste inte att de sökte igenom handsfacket sen har ni inte bevis på att jag ger vapen för att jag gör verkligen inte det. Jag har lärt mig att verkligen inte lägga vapen i handsfacket för att det kan leda till ban. Men jag anser den som felaktigtNi bör ge mig en till chans för att jag har ingen aning om det. Jag har aldrig gett vapen till kriminella och det med att jag fick polis blacklist kom som en chok de sparkade mig för jag fick 1 till tjänstevarning. Jag har inget med det att göra snälla ge mig en till chans och jag har verkligen inte gjort något sånt.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nej https://medal.tv/games/gta-v/clips/mTqZ5vfW881K6eDk4?invite=cr-MSxZbjksNDI1ODU3Njk1&v=385 Här ser ni efter jag blev sparkad från polis kåren hade jag inga vapen kvar och blev av med tjänste vapen till och med.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: steam:11000016fd25293
Vad för typ av beslut gäller det? Perma ban och indragen krim, indragen medlem, indragen medlem 2023.
Vem/vilka tog beslutet? Reapern och Adoni.
Varför tror du själv att beslutet togs? För kag nydligen hade gett vapen till kriminella. Jag tar inte ansvar för det jag har inte gett någon vapen jag lägger bara i handsfacket hur ska jag veta att de tar vapen från handsfacket. Sen var det idag folk som var efter mig alltså samma folk och de var skit konstiga de gick in i min bil och ut sen grippte jag och teasra de. Men jag visste inte att de sökte igenom handsfacket sen har ni inte bevis på att jag ger vapen för att jag gör verkligen inte det.
Hur är beslutet felaktigt? Okej det är så att jag brukar ju alltid grippa kriminella. Sen tar jag deras vapen och även tar alltid bevis på att de har vapen sen lägger jag alltid de i handsfacket för att jag inte vill behålla de i fickorna. Det är det som hände. Jag tar inte ansvar för det jag har inte gett någon vapen jag lägger bara i handsfacket hur ska jag veta att de tar vapen från handsfacket. Sen var det idag folk som var efter mig alltså samma folk och de var skit konstiga de gick in i min bil och ut sen grippte jag och teasra de. Men jag visste inte att de sökte igenom handsfacket sen har ni inte bevis på att jag ger vapen för att jag gör verkligen inte det. Jag har lärt mig att verkligen inte lägga vapen i handsfacket för att det kan leda till ban. Men jag anser den som felaktigtNi bör ge mig en till chans för att jag har ingen aning om det. Jag har aldrig gett vapen till kriminella och det med att jag fick polis blacklist kom som en chok de sparkade mig för jag fick 1 till tjänstevarning. Jag har inget med det att göra snälla ge mig en till chans och jag har verkligen inte gjort något sånt.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nej https://medal.tv/games/gta-v/clips/mTqZ5vfW881K6eDk4?invite=cr-MSxZbjksNDI1ODU3Njk1&v=385 Här ser ni efter jag blev sparkad från polis kåren hade jag inga vapen kvar och blev av med tjänste vapen till och med.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja