Accepterad kayst | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kayst

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? kayst

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jon Karlsson 69 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Mogen, Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag föddes utan pappa och hade tuff uppväxt utan några kompisar men mitt mål är att uppleva min faders mål. Han jobbade som en mekaniker och jag vill gå i hans fotspår. Jag vill kunna vara en del att i försörja min familj och skaffa pengar vilket är något vi inte har så mycket av. Min mamma jobbar på en matbutik och tjänar knappast tillräckligt för att betala hyra vilket gör mig ledsen eftersom att jag kan se sorgen i hennes ögon. Mitt mål är att kunna försörja denna familjen och göra min pappa stolt men det tar även inte slut där. Mitt framtidsmål är att skaffa barn med en lycklig och omtänksam fru och jag vill lära dem att gå in i mina fotspår så att det fortsätter i generationer till generationer. Detta är för att hylla min pappas jobb som försörjde min familj som mekaniker. Hela världen bör tänka som mig och som min pappa när det kommer till att tänka om framtiden. Visst, man kanske inte vill bli mekaniker och det är helt okej, men så länge hela världen har någon eller något att se upp till kan livet fixa

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig stämning och se till att alla har det roligt runt mig. Även kan jag hjälpa folk med problem och om jag inte förstår kan jag bidra med att se till att de får den hjälpen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att se till så att det blir kul för alla oavsett scenario även om man förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag glömde sunt förnuft och rånade en kille på piren men lärde mig att jag inte ska råna folk på öppna ställen och att jag ska vara mer diskret.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel FearRP och Copbait. FearRP är att man ska värna om sitt liv och bli rädd om man blir hotad. Copbait är att man försöker fånga polisens uppmärksamhet med att t.ex drifta rätt framför dem.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka