Nekad kayst | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kayst

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? kayst2010

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Jon Karlsson och har haft en tuff uppväxt för att när jag var 2 år dog mina föräldrar av någon man som sköt dem. Innan jag blev självförsörjande levde jag med min farmor, som nu också är död. Så jag är helt ensam vid tillfället men med hopp att skaffa vänner och att återuppbygga mitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att skapa utdragna scenarion samt rolig RP som spelas för bådas vinning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex om jag blir jagad av en polis kan jag stanna och låta dem göra vad de ska göra för roligare RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla och här är exempel: RDM är att jag inte kan slå eller skjuta utan bakomliggande scenario och FEARRP är att man inte värnar om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär (Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka