Nekad KayDee | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KayDee

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KevinDoherty/

Ditt Hex-ID: 11000010ddd1079

Vad är din discord tagg? KevinD#7440

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Troll/RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Den som bannade mig såg uppenbarligen något fel i mitt agerande/beteende på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var i polishuset och så såg vi en annan person stå i polishuset. Jag och min kompis ropar på killen för att prata och personen svarar inte, oavsiktligt slår jag till personen 1 gång eftersom jag kom åt knappen, varpå jag och min kompis gick ut till 3 andra personer som står och tjafsar vid parkeringen, där två av grabbarna jagar den sista. Min vän följer med dom för att lura bort dom från bilen alla stod vill så att jag kan tjuvkoppla den och dra iväg med min kompis. Min kompis Blir RDM:ad (killen vände sig om och knivhögg min kompis) och dom vänder sig om och ser mig i bilen, Jag hoppar då ut och springer från brottsplatsen och smyger runt bakom huset för att försöka bära min kompis från platsen (jag hade ingen mobil så kunde ej ringa ambulans och ingen polis var vid polishuset)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så har inget av det jag gjort brytit mot reglerna direkt, slaget MÖJLIGTVIS var troll, men resten var det inget fel på. Faktumet att man inte fått något exempel eller någon som ens velat diskutera detta på 3 unban appeals är bara oprofessionellt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag aldrig fått veta varför jag blivit bannad eller något exempel eller respons från support så är det väldigt svårt att veta vad man gjort fel. Jag kan absolut stå för vad det är jag gjort men återigen när man inte får någon respons, varning, exempel eller något utan en direkt perma ban och låtsas som att man inte existerar så blir det väldigt svårt att veta vad man gjort för fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då jag aldrig fått något riktigt svar. Om jag får ett riktigt svar så kan ja som sagt absolut stå för det

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka