Kay4 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kay4

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Hästberg Bil & Motor AB

Vad heter du IRL? Chris

Hur gammal är du? 20 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? 873,6 hrs under skrivande stund.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har oftast hand om chef rollen på olika bilfirmor väldigt bra och tungt, jag gillar sköta saker och komma ut med ett bra budskap bakom ett bra företag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Allt möjligt, är väldigt påläst inom bilar OOC och kan "säljar" rollen väldigt. Planeringar och säga till att jag har endast, pålitliga anställda samt kunder.

Berskiv din karaktär? En ung kille på 22 år. Ny inflyttad i staden, han är öppen för alla olika möjligheter. Det jag gillar med honom är att han varken är kaxig eller snäll. Han sträver alltid efter bra ekonomi och bra vän krets. Chris är en kille som vill alltid hjälpa andra och skiter i fullständigt, om han får något tillbaka. Det går att ha en bra konversation med honom men du kommer förstå att han inte är din bästavän efter 5 minuter snack.

Hur ofta kommer du vara inne? 1-2h + om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, ger inte upp på första försöket, finns massa olika möjligheter, men brinner just för den här rollen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, spelar endast FiveM på Multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja! Måste dock bara bli whitelistad på servern.

Tack för din ansökan! Just nu har vi redan en chef på Marja-Lisa! Kolla gärna discord efter lediga positioner!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka