Accepterad Katzucko | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katzucko

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DanielKrokbage/

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? Katzucko#8748

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Halv ooc+Suntförnuft ~Alexander. Återstår: 2 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjort fel, Fel ska hanteras och jag tyckte staffs gjorde rätt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o en polare skulle råna två grabbar, En fearrpar o åker iväg..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde fel och det står jag för..

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart, Jag hade kunnat läsa reglerna innan jag / vi rånade dom samt hade jag kunnat tänka efter o inte snackat halv ooc.. sedan så sa jag innan till mr fate att vi skulle åka till ett bra gömt ställe / gränd, Då kör han inte vid mest synliga och värsta gränden som går.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajemän, Jag kommer inte göra om det och jag tackar er verkligen för att inte ha dragit in min krim roll!

Efter varje ban lär man sig något ju..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ska dubbel kolla reglerna nu ett par gånger så jag faktiskt förstår innebörden av min ban :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka