Nekad Katzucko | Ban överklagan [Murphy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katzucko

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/katzucko/

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? MHFN#8748

Vem var det som bannade dig? Philip antar jag

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kunde inte acceptera inbjudan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag dumförklarade servern "född 2002 o sitter på en server med spelar bas på 12-15 åringar HAHAHA, Byt till en striktare server där spelarbasen ligger på minst 18+"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt inne på kokainet o skapade kokain.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var ej felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Pingade philip tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart, Jag hade kunnat hålla min tanke inom mig.. Jag har såklart lärt mig också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Man lär sig alltid något efter sin ban, Jag har lärt mig att man ska hålla sina tankar inom sig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka