Nekad kattpung12 | Medlem ansökning [SvampBob] (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kattpung12

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117232707/ heter på vad irl

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel magnusson

Vad är ditt discord namn? HSO Zaykk#7014

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kattpung coolkid som är 21 år gammal .Han är en glad,snäll,omränksam person. Han gillar hänga med sina kompisar samt familj. Han växte upp i en bra familj som tog hand om han och försökte göra så han hadde det bra och mådde bra. Det där har gjort så han är där han är idag. Han är fortfarande nära sin familj och hälsar på de ofta. När han var liten så var drömjobbet ambulans och han försökte redan då stoppa sina kompisar att sno och så.Näe han var 18 så Mensökte han till ambulans utbildningen. Han kom i min och efter 0,5 år så var han klar med utbildning och. Nu efter ca 2 års erfaranheter inom ambulans så vet han väldigt mycket och kan väldigt mycket. Han har varit med i de flesta olika typer av larm.

kattpung kan bidra med väldigt mycket till ambulanskåren. Försöka hålla stämningen med kollegor och prata och ha det roligt när de inte är på larm. Han kommer försöka stoppa blödningen eller där nåon har ont i stan och försöka lära känna folk som har problem och försöka hjälpa de. Så de ej ska tro att ambulansen är farlig. Han kommer försöka trösta kollegor om de ej mår bra. Han kommer bidra med en ambulans med väldigt mycket erfaranheter till staden. Så det kan vara många ambulanser dygnet runt i staden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? for att jag or inne mycket typ 24 7 jag gillar eran server eran roleplay for att jag or bra p[ att jobba 'r schysst jag g;r det folk säger att jag ska göra jag följer alla regler som det stör på unive och for att jag behöver bli medlem jag 'r en schyst grabb vet inte mer vad ska jag säga

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom att det är en utav det största fivem servrarna på svenska och att den har väldigt bra scripts samt medspelare... alla verkade s[ snälla och bra poliser, ambulanser,bärgare och mekonomen och man for inte glömma falck och det var ;öppet ;vår allt t.ex. på alla bilfirmor och det tyckte jag var bra och att det var mycket folk som jobbade det 'r därför det 'r intressant och en bra server

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade mig denna server och sa att den var väldigt bra. so jag sökte upp unive och s[g att det var väldigt monga inne p[ servern s[ jag gick in och s[ körde minna kompisar runt mig och alla var s[ trevliga s[ jag var s[ klart trevlig tillbaka dem som 'r trevliga mot mig soska jag vara trevlig tillbaka soklart

Vad har du för mål med ditt rollspel? att spela så mycket roleplay som möjligt att ha ett bra senario och att inte spela för powergaming. jag spelar inte med makt heller och att hjälpa so många att det går

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål just nu är att bli bra rp spelare och en bra ambulans körare att jag gör mitt jobb bra och att jag hjälper till så fort som möjligt. kommer inrte riktigt på något mer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte. jag är bara inne på unive och kommer vara det för det är en av dem bästa servrarna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka