Nekad kattpung12 | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kattpung12

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117232707/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? HSO Zaykk#7014

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 21 år som heter kattpung coolkid har har ett väldigt stort intresse för bland annat motorer dvs motorcyklar, bilar och båtar. Min karaktär gillar även att hänga med vänner och annat folk och att vara social. Min karaktärs personlighetsdrag är en väldigt positive, sprallig och glad person som gärna gillar att hjälpa till och att hjälpa till så att alla mår bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? då jag vill bidra med hög rp nivå bland annat medlems jobb

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom att det är en utav det största fivem servrarna på svenska och att den har väldigt bra scripts samt medspelare...

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade mig denna server och sa att den var väldigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? målet med rollspel är att göra det roligt för alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med unive är att utöka mitt rp samtidigt som jag gör roliga scenarion för både mig och alla runt om mig, jag spelar för att ha det roligt inte för powergaming.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka