Nekad Kattmat :) | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199391259288/

Ditt Hex-ID: steam:1100001554b3a98

Vad är din discord tagg? polishkurwa

Vem var det som bannade dig? Clässic

Bild på banmeddelande: ban bevis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag har brist på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil när min kompis plötsligt ringer upp mig. Han säger att en av våra vänner är kidnappade så jag tänktte hjälpa han. Jag frågar vart jag ska komma och så kör jag dit. Nu är jag vid ett produserings ställe vid trygg. Min vän noah som hade ringt mig sa att vår vän befann sig där inne. Vi aggerade dirrekt. Noah som han heter, sa till mig att vår vän blev kidnappad av att han bara gick fram till dessa personer som producerade och så tog dem honom. Vi tänkte då att vi måste direkt löpa in och öppna eld, eftersom dessa personer direkt kidnappat och löser inte de genom att prata. Därför hade de gjort samma sak mot oss, de hade kidnappat oss direkt istället för att prata med oss. Alltså behövde vi gå in och öppna eld.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag ber så hemst om ursäckt och jag vill bara återkomma till rp:n.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina tidigare bans har jag aldrig begått igen. Jag lär min av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag skulle gått fram socialt och inte blanddat i vapen, men i det läget kändes det som om de va de ändda jag kunde gjort. Nu i efterhand fattar jag fullt ut om vad som gått fel. Det var mycket känslor osv under den tiden så allt gick bara fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, unbannar ni mig så kommer detta aldrig hända igen. Jag vill endast återkomma till rp:n igen och ha roligt. Nu snackar jag till och med utan krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka