Nekad katten1337 | Medlem ansökning [!Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten1337

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milion

Vad är ditt discord namn? realkatten1337

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Holm. och är 23 år gammal. Han föddes i en stad som heter Karlstad med sin mamma, pappa och två bröder. Hans mamma jobbar som sjuksköterska och hans pappa är polis. Hans mamma är svensk och hans pappa är från Sverige det är därför han heter Axel Holm. Axel har alltid gillat att meka med bilar och mopeder, när han var 15 så hade han en moppe och en EPA traktor och båda gick inte lagligt. Axel har blivit stannad av polisen många gånger men har faktiskt klarat sig utan att bli av med körkortet. På gymnasiet så gick Axel fordon och det gick ganska bra med betygen och sånt han klarade i alla fall att ta studenten med sina betyg. Efter gymnasiet så ville han utöka sina förmågor inom verkstäder och då såg han på nyheterna att Unive hade riktigt bra verkstäder så han ringde till sin kompis och sa att vi måste flytta dit. Så en dag tog han och hans kompis ett tåg till unive och har levt där en stund, först så jobbade Axel Holm på Vianor och sedan på mekonomen. men nu vill Axel få sitt medborgarskap i staden så att han kan söka ett nytt jobb som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett positivt klimat och att sprida glädje. Jag kommer även alltid att jobba hårt på mina arbetsplatser och det jag tycker är kul på servern. Jag kommer alltid att vara trevlig och snäll.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar med avsikt att främja eller gynna den andra sidan eller motståndaren i spelet. Istället för att enbart fokusera på att uppnå dina egna mål eller vinna situationen, tar du hänsyn till motståndarens perspektiv och mål och strävar efter att skapa en balanserad och rättvis spelupplevelse. Detta kan innebära att du ger motståndaren fördelar eller möjligheter att lyckas, att du spelar din roll på ett sätt som utmanar dem på ett meningsfullt sätt, eller att du helt enkelt erkänner och accepterar deras framgångar utan att försöka underminera dem. Att spela för motpartens vinst kan bidra till en mer dynamisk och intressant spelupplevelse genom att skapa mer komplexa och nyanserade interaktioner mellan spelare och karaktärer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna, Som t.ex Fear rp är att man ska vänja och vara rädd för sitt liv, Så om någon riktar en pistol ska man tänka. att sitt liv prioriteras först. Sen har vi Fail Rp, som är att man Rp helt fel eller tillomed lallar och inte ens försöker rpa. Rdm är en annan som betyder "random death match" och betyder att man dödar folk för ingen anledningen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på unive tidigare och på några andra .

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka