Accepterad Katten1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katten1

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380420695/

Ditt Hex-ID: steam:110000154a5d857

Vad är din discord tagg? katten4

Vem var det som bannade dig? @lludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 002018.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev saker till en staff som ej var okej att skriva till en staff då det bröt mot regeln staffdiss

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade fått en gäng varning och jag vart arg över det då vi var väldigt ny uppstartade och hade ej kontroll över hela gänget då vi testade nya personer fram och tillbaka, så då skrev jag ett långt medellande vad jag tyckte och då svarade emilia vad tung du är katten och skickade en gif med en tjockis då tänkte jag att hon bara skojade och att det var lite på skoj det som skrevs men har förstått nu att det ej är okej att skriva så till en staff överhuvudtaget och det kommer ej ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som skrev på det sättet till en staff då det ej är okej och man får ej göra så men jag gjorde det ändå men har lärt mig att man alltid ska tänka lite längre på vad man skriver

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad då jag var ny mycket för att jag lallade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i att skriva eller skulle jag skrivit på ett trevligt sätt och inte på det sättet jag gjorde då det är oacceptabelt och inte okej nånstans

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte får skriva på sådant sätt till en staff samt att jag aldrig mer kommer gör om det då jag fått känna på konsekvenserna och varit bannad i snart 2 månader och är sugen på komma tillbaka och skulle vilja ha en andra chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

@hagfoss vet inte vad jag ska göra då lludde inte verkar vara staff längre vet att man ej ska tagga men får ej tag i någon och skulle vilja veta vad jag ska göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka