Antagen Katten1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katten1

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: katten

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för jag vill göra skillnad på servern och hjälpa serverns rp framåt och upp till toppen jag vill även göra det mer socialt mellan allt kriminell och alla andra jag vill få mer social rp på servern och göra så kriminell rpn blir bra för alla stora som små jag vill göra så alla parter har kul icke krim eller Krim alla ska ha kul, samt taggad på om jag blir intagen att göra jobbet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? just nu tycker jag den kriminella rpn ej fungerar som den ska det mest skjuta loota kidnappa släppa för 100k sen ut igen, förut när jag började kunde en kidnappning hålla på 1h-4h med prat mellan gängen man förhandlade under tiden utan att skjuta. sen tycker jag polisen kan agera skevt ibland men alla kan ej spela en felfri rp men finns vissa lägen då dem kan förbättra sig men det hänger inte bara på dem utan hela Community

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska gå ihop hjälpas åt att prata med folk som gjort fel och specca scenarion ta åtgärder på det som är fel och lära alla på unive hur dom kan bli så bra rpare som möjligt. och sen kan hjälpa dom övre mods och uppåt ifall det behövs extra speccande en dag kan vi alla kolla runt lite och se hur folk gör om det behövs hjälp med socialt eller andra saker som tex ett regelbrott
sedan snacka ihop oss om vi tar ett ärende ihop vad alla tycker

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag kommer försöka göra allt jag kan i toppskick se saker från båda hållen i support om jag har ett ärende inte bara se ena parten sen kan man ju snacka ihop sig kolla tidigare banns och komma fram till vad man ska göra i det scenariot som utspelade sig och detta eftersom jag vill driva servern framåt och få den att bli så bra som möjligt. Man är även opartisk och är inte korrupt när det kommer till olika ärenden man abusar inte sina perms heller som tex ressa sig själv bara sådär det ska inte ske på unive
och som jag nämde över snacka med mina staffs jag har med mig i ärenden

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer försöka vara så aktiv jag kan fram till midsommar då jag har träningar varje kväll och då kommer min aktivitet stiga med 3-4 timmar om dagen. här är hur jag kommer vara till midsommar
Måndag: 2 timmar staffarbete
tisdag: 2 timmar som staff 1 timme rp
onsdagar 3 timmar staff och 2 timmar rp
torsdagar 1,30 timme staff
fredagar 3-6 timmar blandat beroende på tycket på servern
lördagar 3-7 timmar blandat då också beroende på hur mycket folk det är inne
söndagar 3 timmar staff

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i 2år med mellanrum då jag blivit bannad

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag kan mycket som sagt spelat i två år här och varit staff en gång tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej som sagt är taggad på att börja med staff igen och känner mig driven till det vad som går men mest taggad på det jag valt ovanstånde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka