Inaktuell Katten1 | Ansökan till Staff [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katten1

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Ditt discordnamn: katten4

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för jag vill göra skillnad på servern och hjälpa serverns rp framåt och upp till toppen jag vill även göra det mer socialt mellan allt kriminell och alla andra jag vill få mer social rp på servern och göra så kriminell rpn blir bra för alla stora som små jag vill göra så alla parter har kul icke krim eller Krim alla ska ha kul, samt taggad på om jag blir intagen att göra jobbet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? just nu är det väll den kriminella rpn främst då den sällan hör till verkligheten, så skulle vilja få den att se mer social ut då det sällan är stora möten nu för tiden och mest skjutningar. kan även tycka att polis kåren är dålig i scenarios då det ofta känns som dem enbart vill vinna

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska jobba som ett team och specca dessa scenarion mycket, hålla koll i skott logs. även andra logs också så vi känenr att vi har bra kolla på vad som händer på servern och att det inte begås massa regelbrott utan att det sköts snyggt och fint. roliga scenarion för alla

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man abusear inte sina perms och i tex ett support ärende lyssnar man på vad alla har att säga och är där för att hjälpa inte förstöra en spelares upplevelse på unive

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att specca så ofta jag kan 1-3h om dagen, vissa dagar går det ej men då är jag aktiv i tickets på mobilen

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år snart

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja varit 1 gång för 2 år sedan och sedan en för ett halvår sedan, men hade inte tiden då jag skulle börja jobba och kunde ej vara inne den mängd som behövdes

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka