Accepterad katten i staden | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Owen.099

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? owen.099

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2024

Berätta om din karaktär. min karktär heter omar abdullah. är en kille från staden och gillar bilar. Omar är väldigt bestämd av sig och vet när man ska säga ifrån. Han är snäll överlag men om orättvisan kommer fram så drämma näven ner i bordet. Omar har ett syskon som gillar fotboll och bor i alla möjliga länder för sportens skull. Om han fick drömma så skulle han ha varit i Spanien med en drink i handen men eftersom han inte är så rik så får det vänta. Han gillar inte sporter men han har stort intresse för bilar och motorer. Han bor själv och hans föräldrar bor också i staden fast inte i den delen som Omar gör. Omar är väldigt känslig med det med ålder så han vill inte prata om det högt. Omar bor helt själv ingen flickvän men det är inte i intresse just nu men i framtiden kan det sökas. Hans dröm yrke är polis men han vill inte offra livet på det sättet som polisen gör så hans riktiga drömyrke är väl sjukvårdare för det är så roliga scenarion hela tiden och man vet bara att när jag kommer fram så ska jag bara rädda denna person oavsett vad som händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli medlem för jag ska kunna bidra med bra och social rp. Jag vill vara en del av gemenskapen på unive. Jag är en mogen invdivid med bra rp. Har erfarenheter sedan tidigare av rp. Jag vill kunna se en potential utveckling på min rp och att man ständigt utvecklas på sitt sätt och vis. Jag en väldigt bra erfarenhet av att rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så båda parterna har roligt i ett viss scenario. tex om en polis stannar än så ska man stanna eftersom det blir ju inte kul för polisens part när man åker.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM betyder att man dödar nån helt random åssa man dödar nån utan ha en anledning. VDM man dödar folk med sin bil och man använder det som en vapen COPBAIT bytder att man försoker få polisens uppmärksamhet till exempel några slåss i torget man och man ska försoka få polisens upmärksamhet FEARRP är att man ska va rädd om sin liv tillexempel om nån pekar pistol på du ska va rädd och lyssna på han

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat fivem runt 4-5 år runt 2000 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka