Nekad Katten | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katten

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199430574752/

Ditt Hex-ID: 110000157a322a0

Vad är din discord tagg? kattentom

Vem var det som bannade dig? någon hannes_

Bild på banmeddelande: angel_gangsta.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett regelbrott ja förstår det jag gjorde och staffen gjorde bra beslut eftersom jag förstörde scenariot både för polisen och sjukvårdaren vilket ja verkligen ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag cyklade runt sen såg jag min vän jag tog han och hoppa in i en bil och drog där i från för jag skulle ta han till sjukan sen när jag åkte ner för gangtan vart jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var rätt jag var den dumma jag förstår nu vad jag gjorde fel jag förstörde verkligen rpn för sjukvårdaren då han inte fick göra klart sitt rp scenarion men just då tänkte jag inte längre jag tyckte bara att sjukvårdare stod ju bara där och gjorde ingen ting men till nästa gång ska jag verkligen inte göra om de jag ska lässa på reglerna extra nogrant och om jag får av ban ska jag se till att inte samma sak sker igen utan bara ha kul med folket och göra roliga rp scenarion av den lilla helgen som e kvar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 hela gånger jo jag har lärt mig genom att ta lär dom av dom bett om clip så jag kan se vad jag gjorde fel samt tänka efter mitt fel länge innan jag skrivit ban överklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag borde inte ha taggit han jag borde tänka hur det förstör rpn för dom andra jag borde bara cyklat vidar ditt jag skulle

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra så som jag gjorde tänka efter extra långt och fatta att det jag gjorde förstör rpn för sjukvårdaren och polisen som jag har fatta att lässa reglerna extra noga oxå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? "JA" lykades inte lista ut hur man tar bild skriver nedan min nivå

Connection rejected by server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: uxdpcb
Regelbrott: Sunt Förnuft (§ 1.9)
Mer detaljer: Springer fram o tar en krop som sjukvårdare håller på med
Går ut om: 2 dagar 4 timmar 33 minuter
Din nivå: 🟩 (2 tidigare bans, varav 0 senaste 3 månaderna)
Placerad av: hannes_4888
◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢

❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad

💡 Se till att läsa våra regler på https://www.unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.

💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka