Accepterad Katten | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katten

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? KattenTom

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer kunna vara mest aktiv efter fyra då jag jobbar. Jag kommer vara mest aktiv efter jobbet då på eftermidagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Skulle säga 3-4 månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://imgur.com/a/kLOGknq

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Delta i rollspel Servervakten spelar och interagerar med andra spelare som en vanlig karaktär, följer RP-regler och
Övervakar och rapportera regelbrott: Servervakten håller extra koll på andra spelare för att se till att de följer serverns regler. Om någon bryter reglerna, dokumenterar och rapporterar servervakten det till administratörerna eller moderatorerna. men man ska inte vara som en staff utan när man är servervakt ska man ha koll på spelarna som är i ens omgivning och inte att man åker runt och letar efter problem utan bara är som en extra hand för staffs och man tar sitt jobb seriöst man ska inte ressa i onödan och sånt man ska oxå vissa gott exempel till andra spelare

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag brinner för rättvisa och positiva spelupplevelser för alla servermedlemmar, hoppas jag på att bli en servervakt på "Unive". Mitt mål är att alla spelare ska känna sig trygga och välkomna, vilket förtydligar att serverns regler följs konsekvent. jag är redo att använda mina kunskaper som jag har från andra servrar för att gynna serverns rp nivå . Jag tror starkt på att stödja nya spelare och hjälpa dem att anpassa sig till serverns kultur och regler. Mitt mål är i huvudsak att ha en positiv inverkan på Unives medlemmar som en pålitlig och engagerad serverhållare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Favoritism och personlig vinning är namnet på spelet när en servervakt på en RP-server bestämmer sig för att missbruka sin makt. Manipulering för att gynna vissa spelare, särskilt de som råkar vara vänner med vakten, är vanliga sätt som denna korruption visar sig.

Att använda sin rang för att kontrollera andra, tyranniskt beteende och trakasserier av spelare är alla komponenter i missbruk av servervakter, ett problem som härrör från överdriven användning av auktoritet och makt.

Maktmissbruk av servervakter kan leda till partiskt beteende, orättvisa straff, trakasserier av spelare och strävanden efter personlig vinning, vilket resulterar i problematiska händelser. Därför är det viktigt att hantera och förhindra dessa beteenden för att upprätthålla en rättvis och önskvärd spelmiljö. som att man typ ressar sig för att man ramla eller bara banna motparten när båda gjorde regelbrott

Godkänd efter muntlig intervju. väldigt bra och utvecklade svar, Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka