Inaktuell katten.1 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katten.1

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121570652/

Ditt Hex-ID: steam:110000145381b5c

Vad är din discord tagg? 1katten.645

Vem var det som bannade dig? Viktor

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag ej spawnade senaste efter att jag kraschat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil med några pers ifrån Syndikatet (mitt dåvarande gäng) och vi åker runt där nere vid området där vi bor (flygplatsen) då ser vi några vi har krig med. Det var wasted och whyos. De börjar jaga oss och vi åker till skroten. När vi är framme vid skroten så hoppar alla ut men jag stannar i bilen och försöker gömma mig. Då springer nån förbi mig och skjuter mig när jag sitter i bilen. Jag väntar några minuter och sen så hoppar alla in i bilen där jag ligger död och åker iväg ifrån skottlossningen. Sen krockar de i en stolpe jag får det krockscriptet som finns på unive och då kraschar jag. När jag kommer in igen så är jag dum och spawnar gänghus istället för senaste. Vet inte vad som flög i mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och inte felaktig och det har jag insett nu till 100%. Jag har lärt mig nu ifrån detta misstag och ska ej upprepa det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för FearRP, felaktigt pbannad av akam där jag ej fick anledning för ej så längesen. Sen gamla bans som var typ emoteabuse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit senaste och antingen bli plockad eller då 12:ad så att säga, istället för att ta gänghus vilket var otroligt dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Till 110% ,Att ej ta något annat än vart man var innan. Kan ju även vara restart eller om man kraschat men aa ni hajar grejen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Sätter som inaktuell, låser och arkiverar tråden då du redan är unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka