Nekad katt268 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katt268

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199193666703/

Ditt Hex-ID: steam:11000014984348f

Vad är din discord tagg? Swedishrap

Vem var det som bannade dig? RealCol, kan inte ta en bild för min dator är trasig

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-03 111510.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag hade köpt ett en dags key till fusket script.gg vilket jag använde på en italensk server / death free rome (dtf) och hade bara silent aim ingen esp eller ngt sen så skulle jag gå in på unive och de va en bugg med fusket att det var kvar i task managern så de startades igen när ja gick in på unive, och eftersom ja inte hade esp eller ngt "visuelt" så såg ja ju inte att menyn var igång och sen hamnade jag i en skottlossning och då märkte jag att det var igång för ja träffade skott som ja inte borde träffat sen så åkte jag till huset och blev skit "ledsen" på mig själv att jag inte kollat i förväg innan jag gick in och sen så typ 30 min efter blev ja bannad av realcol för silent aim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså jag hade köpt ett en dags key till fusket script.gg vilket jag använde på en italensk server / death free rome (dtf) och hade bara silent aim ingen esp eller ngt sen så skulle jag gå in på unive och de va en bugg med fusket att det var kvar i task managern så de startades igen när ja gick in på unive, och eftersom ja inte hade esp eller ngt "visuelt" så såg ja ju inte att menyn var igång och sen hamnade jag i en skottlossning och då märkte jag att det var igång för ja träffade skott som ja inte borde träffat sen så åkte jag till huset och blev skit "ledsen" på mig själv att jag inte kollat i förväg innan jag gick in och sen så typ 30 min efter blev ja bannad av realcol för silent aim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var helt rätt då jag hade fusk igång men som ja sa ja visste faktist inte att jag hade igång de för att jag hade inget vissuelt på så såg inte att menyn var igång då menyn inte poppar upp eller ngt så hade ingen aning att de va kvar i task managern, men ja den är väll rätt bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså ja har typ en "stor" ban innan och de va för meta tror ja vilket var typ 2 veckor annars har ja bara typ 1-2 dagars banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag borde ha startat om datorn efter ja användt det som dem skrev på hemsidan för att få bort de från task managern men glömde helt bort de, ber så hämskt mycket om ursäkt och det kommer ALRIG hända igen då jag aldrig har skulle köpt ett fusk som en jävla tönt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig mycket av detta. framförallt att jag alltid måste ha full koll på vad som körs i bakgrunden innan jag går in på en server och inte ta några risker alls med tredjepartsprogram. även om att de inte var meningen att ha något aktivt och även om de skedde oavsiktligt så är det i slutändan mitt ansvar. jag har också lärt mig att slarva och "det händer nog inte" tänket får koncekvencer och det är något ja har vart betydligt mer noggrann med de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

snälla kan ja få en andra chans har vart bannad nu i över 2 år och har tänkt över allt så jäkla mycket och ångrar allt så grovt

snälla hade ja kunnat få en andra chans, var lixsom 12 och hade inget konsenvens tänk har mognat till som fan på dessa 2 år, är inget som den gammla jag. hoppas verkligen att ni kan förstå mig och ge mig en liten chans ❤️

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
men bruhhhh kom igen förfan jag har vart bannad i 2 fucking år folk som blev bannade samtidigt som mig fick ju unban typ direkt vafan är dehär för skit snälla kan ja få EN andra chans jag ber från botten av mitt hjärta bubblegum SNÄLLA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka