Accepterad katapultkarl | Medlem ansökning (Swifty)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katapultkarl

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Clausson

Vad är ditt discord namn? Theoclausson#6577

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Håkansson och är 25 år gammal. Han har haft de väldigt tufft sista tiden då hans närmsta och enda vän Peter har gått bort i en överdos. Peter och Alex var jätte bra vänner nästan som bröder, de gjorde allt ihop så som gymma, spela fotboll och festa mm. De sorgliga var att de även förbruka olagliga substanser tillsammans. Peter har nu gått bort pga detta och Alex är väldigt ledsen över de. Därför vill Alex komma till en ny stad och hitta andra vänner och komma på bättre vägar i livet. Alex har ett problem som många andra har. När han festar så har han svårt att begränsa mängden alkohol så de blir ofta för mycket, han kan även bli lite lätt aggresiv. Därför har han hamnat i några bar fighter genom åren. Han har nyligen fått upp ett intresse för bilar speciellt Volvo och har hört att staden Unive kryllar det av just Volvos. Alex ser fram emot att flytta till staden UNIVE.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp där många kan delta och ha kul, jag kommer prioritera bra och social rp där alla har kul och kan bidra med något och jag kommer prioritera att andra parten har roligt och inte bara jag. Sedan kommer jag bidra med en väldigt unik och rolig rp genom min unika karaktär som jag kommer rpa med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man spelar för att motparten ska ha kul och inte dig själv såklart kan man ju spela så de blir kul för båda men man ska främst fokusera på motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? en regel är combatlog och de är att man inte får stänga ner spelet för att man håller på att bli rånad eller något i den stilen, du måste såfall bli rånad sen stänga ner spelet. En annan regel är powergaming och de innebär att du inte kan krocka i en vägg och köra därifrån utan du måste rollspela på dina skador!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? spelade för ett bra tag sedan så lite har jag, ser fram emot många timmar nu dock.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Theoclausson#6577 på båda sajterna nu. (discord och steam)

vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka