Nekad Katana | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Katana

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Vad är ditt discord namn? Katana

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam. Han är en skön person som gillar bilar. Han har en saab som han sover i där han inte har en lägenhet just nu. Han tigger pengar från andra för att kunna försörja sig på gatan. Han har tagit in sig i kriminella livet men de går inte så bra just nu. Han har många efter sig men han är inte så rädd. Han gömmer sig i sin bil. Han gillar att göra folk glada. Han göt allt för att folk sak skratta. Han gillar när folk skrattar åt han, Han skämms inte för något. Han tycker mycket är roligt. Han har mycket kontakter i staden. Han känner tillexempel meko chefen. Han har mycket möjligheter som han kan använda för att va en bra person och omtyckt person i staden. Han vill bli en mekaniker men han får inte just nu för meko chefen men snart så. När han visat vad han går för såp tror han att han kan få en anställning. Hans dröm är att bli stor i staden på ett bra sätt och ha roligto laga bilar o ha bra kontakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med socialt och bra rp. Och jag kan få folk att skratta samtidigt som att det är en bra rp. Jag kommer ge er bra scenarion för jag är rolig men samtidigt bra och social rp. Jag spelar inte för makt och pengar jag spelar för att ha kul med en bra rp. Detta kommer vara en fördel för servern och visa en bra sida för servern. Jag är ingen lallare. Jag gör allt för servern. Siktar på att bli servervakt och bra jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för makt o pengar jag kan förlora ett scenario det gör inget. Det är ett spel ibland får man tänka att man ska inte bara ha roligt andra ska också. Va inte en egoist och tänk att ba du ska vinna. Alla ska ha chansen ibland. Polisen får vinna ibland det är roligt för alla .Om jag dör gör de inget behöver inte alltid vinna är de.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rd,vdm,fear rp,fail rp, suntförnuft, suntförnuft 2

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat här innan men jag slutade efersom jag inte hade tiden men jag är tillbaka nu och ska göra bra rp här. Detta kommer bli perfekt. Nu när jag har tid så ska vi göra bra scenarion till servern och ha roligt. Tillsammans kan vi skapa roliga skaer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de är nog bra vi får se på intervjun

Nekad. Utveckla berätta om din karaktär och Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? - förklara reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka