Accepterad Kataklysm | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kataklysm

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198915269156/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? VINBÄR#1070

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en skojig kines som helt enkelt bara vill folk gott, alltså så jobbar då Mårten på mekonomen och lagar bilar och är duktig på att hantera service. Mårten har motorintresse och har känner att motorsport är livet. När Mårten var liten drömde han om att skaffa stora summer pengar och äga något slags företag. Så nu kommer Mårten jobba på meko länge så han kanske en dag blir chef eller liknande. Mårten är även anpassad för lagen och säger till folk när de gör fel alltså så kan man kalla honom för en paragraf ryttare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive så att jag kan få massor med jobbmöjligheter samt att man ibland är mer trovärdig som medlem. Men framför allt så ska vill jag få medlemskap så Mårten kan uppfylla sina drömmar inom chefs-arbetet. Mårten vill även bidra med schysst och roligt rpande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Intresset för mig oss Unive var framför allt att servern hade en stor population med ett gott rykte. Samt har jag hört att Unive har aktiva staffs som är trevliga och hjälpsamma. Plus så har jag själv inte så mycket mer servrar att köra på (med mycket folk i).

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive igenom att flertal kompisar till mig har rekommenderat samt så hittade jag den för ett tag sedan och efter en server jag körde på lades ner så tyckte jag att det var dags att börja köra på Unive istället pga av dess höga och aktiva medlemmar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha kul men även att ha ett schysst roleplay igenom att vara schysst och följa alla regler. Mitt mål är ju även som sagt att bli chef på Mekonomen och att få schyssta summor med pengar så att Mårten kan köpa sig en hel del bilar. Jag vill även uppnå att träffa nya polare på servern igenom att ha ett schysst RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Somsagt så är det ju att skaffa ett bra jobb med bra summor pengar. Men det är även att skaffa bra vänner och att man kan känna sig "trygg" att köra på servern. Jag har även kunnighet på alla regler vilket gör att jag tycker att jag borde få medlemskap. Jag vill även skaffa en trevligt jobb som jag självt tycker är kul. Men jag vill uppnå med framgång.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Alla dagar efter att jag gått med servern har jag varit aktiv och jag kommer förbli aktiv. Eftersom att jag tycker om servern så mycket så kommer jag förbli vara på servern tills det fysikst inte går mer. Alltså så kommer jag vara aktiv ifrån när jag vaknar frams till natten att rpa och ha kul. :)

Tillbaka