Accepterad Kataklysm | Ban överklagan [Micke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kataklysm

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198915269156/

Ditt Hex-ID: 110000138ec3224

Vad är din discord tagg? VINBÄR#1070

Vem var det som bannade dig? puh

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har brutit mot sexuella trakasserier regeln.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig pga att jag var lite jobbig, men min karaktär ska liksom vara lite störd och jobbig. Hur som helst så tycker jag själv att jag inte skulle blivit bannad för sexuella trakasserier.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var som såhär: jag och min polare Bert var på en carmeet där vi börnade lite och hade kul sedan ser vi ett par tjejer som sedan blir smått förbannad för att jag står ivägen och försöker prata med henne. Eftersom hon vart arg och svor och sa att hon skulle slå mig så kallade jag henne för en galen kärring då blir hon arg. Men tillslut så kör jag och Bert där ifrån några sekunder efter att vi svänger ut ifrån stället så står deet att jag blivit bannad för sexuella trakasserier i 7 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en jätte flummig ban eftersom jag bara sa jävla kärring med en kines dialekt visst att jag hade fått en varning om att jag skulle rpa mer seriöst så hade jag till 100% fattat det. Men att bli bannad för sexuella trakasserier för att jag säger jävla kärring är inte helt korrekt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte haft någon ban på servern innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde lätt agerat lite mer seriöst och kanske gått något annat ställe. Men somsagt så hade jag kunnat tagit en varning och kunna fatta att jag ska rpa mer seriöst. Men jag tycker att jag gjorde lite fel igenom att jag inte rpa seriöst men jag tycker att jag fick en helt fel ban för det scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, visst har jag gjort det men som jag nämnt flertals gånger så tycker jag att jag kunnat få en varning för icke seriöst rpande eller liknande. Hur som helst så har jag lärt mig att rpa mer seriöst och kunna bara dra därifrån när jag känner att den andre personen blir förbannad. :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka