Accepterad Kaste Mato | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaste Mato

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371620658

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? Kaste Mato#7229

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vilmer Niemi och är 37 år. Han är uppväxt i Helsinki och han var uppväxt med sin familj mamma Sara, pappa Kari. Han valde att åka till Sverige för att undvika sina hemska föräldrar. Hans favorit stad i Sverige är Visby för det är så fint och den enda staden han blev inte mobbad för sina finländska bakgrund. Vilmer hade ett underbetalt jobb under tiden han små jobbade på olika ställen från små kriminell till rörmokare, han gjorde lumpen på Gotland han tränade upp att bli stridspilot. Han var väldigt desperat för att få bra liv men efter ett par år gav han upp sitt försök på att få en liten stuga vid Högklint. VIlmer är en karaktär med wannabe humor och han är en väldigt snäll person. Han har alltid velat ha ett normalt liv då han gillar att träffa nya människor. Han älskar också att hjälpa andra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt seriös RP spelare som har spelat lite från och till. Jag har 37 timmar på RP på denna konto förut delade jag konto med mina store brorsa där jag hade över 100 timmar. Jag började med FiveM RP för några månader sedan när jag såg en YouTube video. Jag tycker om fantastiska scenarion istället för att bara bli rikast is stan. För det är alla roliga scenarion som gör så att jag gillar rp verkligen mycket. Jag känner mig rätt så förstående med alla regler och jag vill lägga ner mycket tid på att bygga upp en välutvecklad karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom det jag hittills sett och känt av servern är att det är en väldigt strukturerad server, det är hög kvaliten på rp till skillnad från andra liknande servrar och de tar väl hand om servern och det tycker jag om. Jag känner att jag verkligen vill satsa på en karaktär på denna server och därför vill jag bli whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar tipsade om den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär, ha realistiska samtal med personer på servern och försöka ha så realistiska situationer som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelat royal crew när mina kompisar hade problem med vpns. Några engelska talande servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka