Accepterad Kasse | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasse

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803765629/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasym

Vad är ditt discord namn? Kasse#5742

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Har tänkt mig att min karaktär ska framstå som en ung man vid 22 års åldern vid namn av Kalle Andersson som kommer från en lite finare ort som älskar bilar och motorfordon och har passion för allt som har med motorer och fordon att göra. Min karaktär ska vara ödmjuk och lugn mot invånarna i staden där han visar ömsesidig respekt. Min karaktär Kalle antingen söka ett jobb hos Falck, mekonomen eller någon av de många olika bilfirmorna ni har med tanke på min karaktärs intresse.

På fritiden ska min karaktär försöka anordna roliga Car Meets där alla är välkommna som gillar Car Communityn. På Car Meetsen ska jag se till att alla har det roligt och ingen ska känna sig utanför men även så ska jag se till att det inte urartar och att det blir kaos så att inte stadens rykte försämras och för att folk inte ska tröttna.

Ifall jag inte kommer kunna anordna Car Meets så har min karaktär bara tänkt att åka runt och Cruisa, käka och upptäcka nya platser på sin fritid.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle nog säga att ifall ni inte whitlistar mig skulle ni gå miste om en underbar karaktär med mycket erfarenhet som gör allt i sin makt för att göra staden en så rolig men även så realistisk stad för allihopa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har tidigare vart Chef för taxifirman i denna staden när den kallades för MultistadenPVP men tjafsade med en admin och ägde även en massa bilar som ingen hade alltså OG bilar men de försvann i eran Sanstorm/Wipe vilket också fick mig att tappa motivationen men nu är jag tillbaka igen och vill börja om på nytt så whitlist skulle betyda mycket eftersom jag kan få arbetena jag är ute efter mm.

Hur hittade du Unive? Har spelat på Unive eller när det så kallades MulitstadenPVP något sådant var det antar jag och det var år 2020 då jag var taxi chef en gång i tiden men sen skedde olika problem och tjafsade med en före detta admin Skallekatten hette han på discord vilket ledde till att jag blev bannad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är som sagt att antingen få ett jobb hos Mekonomen, Falck eller någon av de underbara bilfirmorna ni har. Därefter har jag bara tänkt att bidra och rpa mitt bästa för att alla ska trivas i staden men även för att jag själv tycker det är superkul med bilar och prata med folk angående bilar eller motorcyklar då jag är väldigt kunnig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar just nu ingen annan server eftersom jag anser att de beter sig löjligt och banlyser folk utan någon riktig anledning och överhuvudtaget så skulle jag nog säga att de inte direkt är någon rp i servrarna där. Därav spelar jag endast Unive för tilfället men har mycket erfarenhet av både svenska och engelska servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka