Nekad Kasse | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasse

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803765629/

Ditt Hex-ID: 11000013246c97d

Vad är din discord tagg? Kasse#5742

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 24

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ljuger i Report

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att de missförstod vad som hade hänt eftersom jag kanske formulerade mig fel och befann mig på en annan plats vilket fick de att missförstå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod ute i torget det var ganska övergivet jag tittade mig runt om och såg en SAAB 95 så jag hoppade in i det eftersom min bil var ur funktion. Medans jag satt i bilen och höll på att tjuvkoppla den så såg jag till att ingen ägde den eller kom för då skulle jag överge bilen direkt och fatta att det är sunt förnuft som gäller. Ingen kom så jag tog bilen åkte till bilfirman där jag ser en person som behöver vård så jag kolla läget med han och han bad om en alvedon som jag inte hade på mig så jag fråga han om han behövde skjuts till sjukhuset men han tackade nej eftersom han behövde bärga sin trasiga bil först så jag erbjöd mig att åkta till apoteket och ordna alvedon till honom. När jag väl anländer till apoteket och köper alvedonen och rör mig mot utgången där jag stöter på en kille som skriker i mina öron och säger det är min bil min bil och då ber jag han om ursäkt och ber han låsa bilen ifall det nu var hans bil men han svarar med ett slag mot mig och stampar sönder mig på marken och rånar mig på allt jag hade på mig. Så jag gör som en vanlig person och reportar till staff och admins ifall de kunde revivea mig eller komma dit så jag kan förklara för de vad killen gjorde så han kunde åka på en flygbiljett men admin anländer aldrig men jag blir dock reviead så jag hämtar ut min bil och drar till guldförsäljningen för att sälja mitt guld som killen glömt att råna och när jag sålt de och var påväg därifrån ser jag att jag blivit bannad vilket var hel sinnesjukt då jag inte fattar vad jag gjort för fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban tror jag ni kommer förstå efter att ni läst texten jag skrivit ovanför annars vet jag inte mitt fel aggerande i detta scenario så ifall jag gjort fel så ber jag er att förklara det för mig så att jag kan ta lärdom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina förra bans kan jag förstå att jag gjorde fel eftersom jag glömt stänga av datorn och lillebrosan satt sig vid datorn och börja boxa folk och då kunde jag ändå brösta och förstå det mitt ansvar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har ingen anning om vad jag kunnat gjort annorlunda helt ärligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Av mina andra bans självklart hahaha men just nu fattar jag inte mitt fel så ber hemskt mycket om ifall nån av er kan förklara för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Sorry för otydlig om hur länge men tänkte skriva 24 Timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka