Accepterad Kasse | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasse

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803765629/

Ditt Hex-ID: 11000013246c97d

Vad är din discord tagg? Kasse#5742

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 15 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim roll, rånar en person med switchblade och sedan dödar du honom även om han följt dina order. Han lyssnade aldrig det jag gjorde o irl man brukar antingen knivhugga eller döda en person ifall den inte lyssnar på hen. Perosnen som blir rånad ska lyssna tex om man rånar en bank och man har en gissla så ska hen lyssna på rånarna annars dör den. Det är exakt samma sak som i servern och dedär med dc roll jag måste ju göra kriminella saker för att få rollen? Ska jag jobba på postnord och i dc det ska stå most wanted efterlyst eller?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade rollen och att jag behöver gäng elr ngt. Men jag hoppas ni förstår mig också, man måste ju göra Krim saker för att få roll annars kan du inte få den. Jag fattar att ni bannade mig eftersom att det är en giltig anledning men jag är oskyldig utan de va en snubbe som jag roleplaya med som comebatlogga osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt en Rs6a och körde runt den i staden där jag sedan anlände vid Torget och en kille bad mig om skjuts till en mataffär så jag tänkte varför inte och bad han hoppa in i bilen. Jag körde honom till affären och bensinmacken vid Grove street där jag lämnade av killen och han gick in i affären medans jag tankade min bil. Efter det så byter jag skärm och går in i min spotify på datorn där jag byter musik och sedan går jag in i FiveM och hör då att killen kommit tillbaks och är ganska stressad och ber mig att skjutsa tillbaks honom. Så jag fattar inte att han försökt råna eller mörda någon vad ni än anklagar mig för. När vi är påväg mot torget så försvinner han bara ur bilen och sedan jag med o kommer till FiveM menyn. Jag trodde det var server restart men när jag försöker gå in igen så ser jag att jag blivit falskt anklagad och bannad. Jag gjorde inget fel jag skjutsade han för att vara snäll ifall han har gjort något så kan inte jag få skiten för de eftersom han har lämnat? Han får ta skiten han gjorde han för ta konsekvenserna. Varför ska jag ta en annars persons shit Nör jag vill göra något snällt? Jag är en vanlig medborgare i serven och gör inget dumt eller så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror verkligen på att ni bannade fel person eftersom jag är Whitlistad och roleplayar en karaktär som ej utför något olagligt utom fortkörning men inget Kriminellt. Jag är som sagt som alla andra personer på servern, jag gör det dom gör ifall alla skulle göra samma sak så skulle ju hela servern vars nere ifall alla gjorde fel men jag gör inget fel som förtjänar ett ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. om jag minns rätt kanske skrev en annan siffra förra ban överklagan men skrev fel siffra isåfall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde väl aldrig skjutsat personen i första början eller så vet jag inte hade skyddat mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer väl vara mer försiktig och tänka på vem eller vilka jag skjutsar i framtiden och jag har lärt mig att jag ska inte försöka eller råna någon så fort jag ser drängen. Jag brukar inte göra samma misstag 2 gånger om som sagt ifall jag har gjort ett fel så gör jag inte om det för att det var inte rätt sak att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka