Nekad KASPERRRRR | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KASPERRRRR

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är kasper

Vad är ditt discord namn? sallladdd

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Johansson och är 23 år gammal och är uppväxt med sin mamma och pappa och sin lillebror, under Emils uppväxt s har det varit ganska tufft i början då dom bodde i ett ganska osäkert område där det skedde mycket kriminella aktiviteter och vem som helst hade inte kunnat gå utanför dörren säker utan det fanns alltid folk som ville råna dig och liknande, Detta har varit svårt för familjen under deras uppväxt och Emils lillebror var alltid jätte rädd att gå hem från skolan då det hänt tidigare att han blivit rånad eller liknande grejer och Emil tyckte så synd om hans familj och efter ett bra tag i skolan med bra betyg och efter Emil gick ut skolan så hade Emil en plan och den planen var att han skulle bli polis i en stad där han vill hjälpa till i allmänheten och se till att hålla ett samhälle i skydd och se till att folk kan gå ut på stan utan att behöva övertänka att dom ska bli rånade eller annat och Emil vill verkligen se till att det inte blir likadant som det var för hans familj under hans uppväxt för han tycker att folk ska känna sig trygga och bekväma med att gå ut på stan med sina kompisar eller släkt och han vill minska antal mord och skottlossningar för allt Emil vill är att folk ska må bra och känna sig trygga

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med rolig rp och även seriös rp då jag alltid vill göra scenarion roliga för alla spelare och inte endast spela för att vinna utan jag vill att andra folk ska också kunna ha roligt för det handlar inte alltid om att man själv ska ha det utan att man ska ge andra chansen att ha roligt, jag följer alla regler på servern och kan dom bra så det kommer inte vara ett problem för mig utan jag tänker på reglerna och bryter dom ej, jag kommer även se till att skicka in reporta om jag ser en spelare göra regelbrott eller liknande då jag vill vara en förebild för alla staffs och bevisa att jag vill serverns bästa för det vill jag verkligen, jag kommer spela för att skapa ett bra Community p server och förminska antal lallare för det händer mycket ofta på servrar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att när man tillexempel är i en skottlossning med ett annat gäng eller kanske mot någon så ska man kanske tänka till lite ibland att du inte endast ska fokusera på att du ska vinna skottlossningen utan ibland kan man försöka ge motpartnern en chans att också vinna för då blir det roligt för alla och det blir roligare rpa om man ger andra chanser att vinna ibland och inte bara tänker på sig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM innebär att man dödar en spelare utan en anledning, VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, NLR innebär att man ej får komma ihåg något från ett scenario om man precis dött i det och sedan så spawnar du igen och då får du inte komma ihåg det, där har vi några iallafall

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har över 1000 timmar på fivem och mycket erfarenheter

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har inte tagit sin intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka