Accepterad KASPERRRRR | Medlem ansökning [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KASPERRRRR

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är kasper

Vad är ditt discord namn? sallladdd

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Zack Karlsson och han är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, snäll , pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zack har alltid velat bli en polis enda sen sin uppväxt, Zack har alltid velat folks bästa och han var uppvuxen i en stad där kriminaliteten tog stor plats över samhälet och sen dess har han alltid velat skydda invånarna från brottslighet och liknande, efter ett tag när Zack fyllde 21 flyttade han till en stad och köpte en lägenhet men trivdes inte alls där, där efter bestämde han sig för att flytta till en stad som kallas unive där han nu vill få vara med och försöka bli polis och skydda staden från kriminalitet och bekämpa brott, hans framtidsplaner inför unive är att han vill skapa tryghet för alla invånare och se till att alla känner sig trygga som sagt har han alllitd velat folks bästa och vill se till att unive är en säker stad med förminskad kriminalitet

Vad kan du bidra med till serverns RP? som en rpare kommer jag bidra med seriös rp där jag vill kunna skapa minnen och seriösa smat realistiska sceanrion tillsammans med andra spelare här på servern, jag är ej ute efter att lalla runt och bli medlem för att kunna skotta folk och göra montage eller liknande utan jag är en spelare som sträver efter seriös rp där man tillsammans ska ha roligt och verkligen kunna rpa pårikigt och följa reglerna så gott som möjligt, ja kommer behandla alla spelare med respekt och kärlek samt att jag vill gärna i framtiden även kunna bli en staff där jag kan använda min kunskap till att hjälpa andra spelare förstå hur man ska rpa OSV, Ja kommer vara väldigt aktiv på servern kan jag lova att ni kommer märka då jag inte rikigt har mycket för mig om dagarna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att i ett scenario som till exempel en skottlossning så handlar det inte alltid om att vinna scenariot utan man måste också kunna ge andra spelare en chans att vinna säg till exempel om jag har krig med ett gäng och mitt gäng vann alltid alla krig så handlar det inte alltid om att man själv ska ta hem vinsten för det sabbar bara rpandet för alla ska ju kunna ha roligt och få en chans att vinna ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag ska vara helt rak och ärlig, har aldrig brutit en regel, jag vill alltid hålla rp nivån så bra som möjligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, (innebär att man använder sig av omänskliga krafter), suntförnuft, att man gör något som är orealistiskt som tillexempel inte aggera om man skulle ha ett vapen mot sitt huvud utan man väljer själv att skratta och säga fula ord

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en mycket trevlig person som kommer behandla alla spelare med respekt, är mycketr pratglad och lyssanr gärna på frågor från folk och liknande

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka