Nekad kasper2432 | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kasper2432

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? kasperv1

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mustafa abdi och är 20 år gammal han kommer från malmö och kom till unive för ett bättre liv och komma bort från den kriminella värden. han är är född och uppvuxen i malmö men han fick fel vänner så de är därför han flytta mustafa vill skapa familj och vänner. han vill också skaffa ett jobb som han kan få en stadig lön ifrån mustfas dröm är att bli polis eller taxi förare han vill ochså köpa en bil och ett hus. mustafas intresse är att va me vänner bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp. Jag kommer också bidra med Rolig fetta seriösa scenarion och generellt ba rolig rp här på servern. Jag kommer också bygga upp ett roligt Community här på servern. Jag kommer också skriva reports när jag ser folk lalla så att det blir lättare för er staffs och banna samt utveckla servern. Jag kommer försöka så mycket som jag kan att utveckla servern rp samt rpar väldigt seriöst så att servern får ett bra ryckte. Samt så komemr jag att spela för att båda ska ha kul i scenarion så att det bara blir kul för en och skit tråkigt för en.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda bästa. Så att båda har det kul i scenariot, Också då även för att båa ska ha kul och ingen ska känna att de va ett skit tråkigt scenario.

Hur hittade du Unive? har blivit tipsad av mina vänner i typ ett halvhår sen nu så kände jag att de va tid att tästa något nytt. och de är därför jag vill va på unive.

Tillbaka