Nekad kasper2.0000 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kasper2.0000

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är kasper

Vad heter du på discord? på discord heter jag ERROR⚠#1143

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. väldigt aktiv crika 7-8 timmar pär dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7-10 måndader typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 men gick inte att få in.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo men en servervakt är exakt som en helt vanligt whitlistad spelare som alla andra bara att man har tillgång till lite perms och med dessa perms har en servervakt i uppgift att se till att andra spelare på servern sköter sig och rpar på ett bra sätt och se till att dom följer reglerna. En severvakt ska se till att det ingen som går runt och lallar på servern som att till exempel gå runt och sno folks bilar eller gå runt och slå någon utan anledning. En servervakt har bara inte i uppgift att banna folk som lallar utan en servervakt har även tillgång till att dva bilar som står mitt i ingenstans på vägen utan en förare eller om den är sönder och det påverkar bara servern och en servervakt kan med hjälp av att skriva "/dv" ta bort bilen. En servervakt kan även reviviva folk som har blivit vdmade och då kan en servervakt reva den person med hjälp av att skriva "/revive *id*"

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo men jag vill se till att rpn på servern blir bättre och roligare istället för att visa folk går runt och lallar och bara förstör visa scenarion. Jag vill att folk ska kunna ha roligt på servern och kunna göra många roliga scenarion utan att det någon som kommer och förstör.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel är att om du typ är i en skottlossning och du dör så du använder dig utav /revive bara för att kunna vinna scenariot.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top