Accepterad Kasper13377745 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper13377745

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/76561199058567226/

Ditt Hex-ID: 11000014176c03a

Vad är din discord tagg? KP#6941

Vem var det som bannade dig? cr0zz.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte själv anledningen, men det kanske såg fel ut från staffsens syn eftersom han kanske kom in lite sen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil sen tvingade dem mig att gå ut ur bilen sen när jag hoppade ut ur bilen så sa dem ta upp händerna och jag viste inte hur man gjorde det, då kanske det såg ut som att jag inte rpade att jag var rädd jag viste bara inte hur man tog upp händerna och sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig eftersom jag är ny på Unive och viste inte hur man fick upp sina händer, sen efter bannen så frågade jag min kompis som spelat länge på Unive hur man tog upp händerna då sa han att man skulle hålla in ^X^

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit det. <3

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kanske skulle ha testat alla tangenter innan jag började spela <3

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att jag måste prova alla tangenter och vad dem gör innan jag sticker ut och rpar! <3

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka