Accepterad kasper1234215325643364653 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Kasper

Vad är ditt discord namn? sallladdd

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Johansson och är en trevlig och snäll kille som gillar att skaffa nya vänner. Melker är uppvuxen med sin mamma och pappa och sin storebror och Melker hade mycket bra betyg i skolan och klarade av skolan helt utmärkt men Melker har länge under sin uppväxt varit osäker på vad han vill göra med sitt liv asså att han inte direkt hade några planer för vilket jobb han ville jobba med och liknande men Melkers bror var polis och hade länge varit det och Melker hade egentligen stort intresse för polis kåren men var fortfarande lite osäker tills en dag då Melkers bror hade varit iväg på patrull när Hans bror hade fått larm om skottlossning då hade plötsligt Melkers bror blivit skjuten och klarade sig inte och efter detta var det en stor sorg för hela familjen och efter denna händelse hade melker bestämd sig för att bli polis och se till att detta aldrig sker igen så När Melker fyllde 22 år gammal flyttade han ut ur sin stad och valde att flytta till Unive staden där han länge har velat flytta in och planerar på att först skaffa sig en bil och skaffa lite nya vänner och sedan skicka in sin ansökan om att få börja på polismyndigheten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig men även seriös rp asså jag vill att denna server ska vara så bra som möjligt och jag säger inte att den är dålig utan det finns många på servern som lallar runt och inte kan bete sig och som en medlem och kanske i framtiden som en staff eller servervakt ska jag se till att detta inte sker mer för som medlem på servern kommer jag alltid rapportera spelare som bryter mot våra regler. Jag kommer även försöka göra alla scenarion så roliga som möjligt så att alla kan ha kul på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda spelarna ska ha en chans att vinna och även för att båda ska kunna ha roligt i ett scenario för det handlar inte alltid om att vinna utan båda ska ha en chans att vinna och båda måste såklart kunna ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja men jag kan några grundregler som till exempel vdm som står för vechile deathmatch och innebär att man använder sitt fordon som ett vapen och sedan har vi rdm som innebär att man dödöar någon utan anledning och det står för radnom deathmatch och sen har vi suntförnuft som innebär att man gör något som inte hör till det verkliga asså att man gör något som inte är verkligt och powergaming innebär att man använder sig utav omänskliga krafter och sen har vi fear rp som innebär att man undviker ett scenario med att till exempel f8 quita

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? a men att jag hoppas jag kommer in på servern och jag kommer lova att jag kommer bidra med så bra rp jag bara kan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka