Nekad kasper11 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kasper11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? alfonsg222

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albert kalrsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, vänlig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund hos min karaktär e ganska så simpel han hade 2 svenska och väl uppfostrade föräldrar som verkligen ville alltid Alberts bästa, Albert var känd för hans kunskaphet inom bilar, han kunde allt och när jag menar allt så menar verkligen allt. Hans framtidsplaner här på unive e att kunna skaffa sig ett fordons inriktat yrke som han verkligen skulle kunna bidra med med sina kunskapstester och skaffa sig en familj tänkte han .

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med en bra och stabil rp nivå jag kommer att hålla mig till min karaktär och jag kommer också att bidra med aktivitet och proffisonalitet. Jag har 2 års erfarenhet inom en bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska åg för sin egen vinst och att man vill att motståndaren ska vinna lika mycket som dig alltså att du inte ska göra regel brott för attt få fördelar i scenariot utan du ska verkligen sköta det så snyggt som möjligft occh följa alla unives regler.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag tror jag har blivit bannad här en gång tidigare för att jag körde på en person när jag laggade för vdm

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm= vechel death match att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen, rdm = random death match att man inte ska döda någon utan en giltig anledning. Meta gaming= att du tar in information utifrån spelet in i rpandet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en mogen angagerad spelare som söker en ny fivem server och tror att unive e den rätta för mig.

Hej!
Vi håller på att granska denna och vi kommer återkomma med svar men det kan ta längre tid, du får ha tålamod.

Jag kom på, jag har aldrig blivit bannad på uniive och aldrig varit inne

Nekad ansökan
Anledning: Nekad av Mod+, ingen anledning har angivits.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka