Accepterad Kasper Svensson | Medlem ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? kappe2007

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper Olofsson Neogard

Vad är ditt discord namn? Kasper#9968

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Kasper Svensson 1991-04-05Han heter Kasper. Hans familj är från Usa men Kasper flyttade till Sverige för att få ett bättre liv. I Usa så var Kasper en grabb som ofta blev mobbad för hans uttal och liksom hur han säger saker. Så han bestämde sig för att flytta till Sverige. Kasper hade bra betyg i skolan. Men när han kom upp i 15 årsåldern så började hans bästis med knark och sånt. Kasper tyckte inte om de och försökte få han att sluta. Men det gjorde han inte. Så det var en till orsak. Så Kasper bestämde sig för att flytta bort därifrån. Han har några kompisar i Sverige via gaming. Och de har sagt han han kan komma hit till Sverige. Kasper kände att det ändå inte fanns någon annan mening med livet så han gjorde det. Kasper är nu 30 år och har bott i Sverige i ca 10 år och han är redo att ta nästa steg. Kasper är som sagt ganska intresserad i bilar och gaming han spelar bland annat mycket bil spel. Kasper är väldigt noggrann med sina kompisar så att det inte händer samma sak som med hans bästis. Annars så är han en glad och positiv grabb. Kasper kan bli ganska rörd när han pratar med tjejer. För att Kasper har ingen tjejkompis och har typ aldrig pratat med en tjej förut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att servern har väldigt bra RP. Och jag tycker att det är roligare att göra jobb där man kan jobba, för att jag tycker om att hjälpa folk. Plus att jag älskar att hjälpa folk. Och det blir roligare att hjälpa till på en sån här bra RP server. Jag går även in 100% när jag rpar vilket gör att jag kommer att vara stenhård på banan. Och jag vil försöka att använda mitt RP på en bra server där man faktiskt kan göra det bra som Unive. Lite sammanfattat så är jag proffs eller kommer i alla fall bli på att använda RP. Sen så vill jag ju såkklart också lära mig att bli så smidig som möjligt med RP och då tycker jag att Unive känns bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att spela med mina vänner och att rpa det är så himla kul att liskom ha ett liv i ett liv. Det är också mycket folk som streamar och då vill jag bli whitelistad så att jag vill ha bra RP för att det är det den här servern erbjuder. Det är också många inne vilket gör att det finns alltid något att Rp:a oavsett vad.

Hur hittade du Unive? Jag har sett genom sociala medier plus att mina kompisar har tipsat mig om det så provade jag och jag tyckte att det var askul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få schyssta vänner få ett bra jobb. Jag gillar Falck, Autoexperten och Mekonomen eftersom att jag är intresserad i bilar. Sen så längre in i framtiden så kanske det kommer mera explosivt som att kanske bli kriminell. En av mina mål är att följa reglerna så att jag inte blir bannad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att bli medlem/medborgare och att få ett schysst jobb där jag helst jobbar med bilar. Jag vill också hjälpa servern i sig och följa reglerna och att vara aktiv på alla sätt som tex i Discorden och kanske utveckla grejer. Sen så senare om någon månad då kanske det blir mer explosivt och att jag kanske byter jobb eller kanske provar hur det kriminella livet är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, varför ska jag vara det när det finns Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka